Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pol1 schreef:Gelukkig werkt de inspuiting bij jou paard..fijn!!
Bij mijn paard werkt momenteel niks..spec beslag, ingespoten.. nog steeds licht kreupel in de wending.
Rechtuit is ze wel goed!
Afgelopen donderdag terug naar Bodegraven geweest voor verder onderzoek daaruit kwam naar voren dat mijn paard een lipfragmentje heeft lv ( DA van Bodegraven zegt dat hierdoor de kreupelheid ontstaat, mijn DA zegt dat ze daar nooit kreupel aan zijn) aparte is dat ze lv ook niet helemaal goed is).. op beide benen is wel lichte artrose gevonden maar volgens beide DA's kan dit niet deze kreupelheid veroorzaken.. Da in Bodegraven heeft zenuwsnede voorgesteld..mijn DA vindt dat te snel! Mijn DA gaat nu Bodegraven contacten voor overleg! Heb inmiddels ook gebroeders van nassau gesproken ( daar werd ik wel wijzer van en deze hebben goeie ervaringen met zenuwsnee)..
Heb geen idee wat te doen..mijn hoofd loopt over!
angelpam schreef:Vayake dat is ook behoorlijk heftig hopelijk knapt je paard helemaal op.
Pol1. Paard staat nog steeds rustig op de paddock en is verder zichzelf. Met het mooie weer laat ik haar wel aan de hand grazen.
Van de week was de tussendraad kapot tussen haar en dr maatje dus toen gaf ze even een showtje weg. Helemaal rad. Ik heb goede hoop voor november.
oensan schreef:Zojuist de uitslag gekregen en deze is zo schokkend dat ik niet eens meer weet wat er nu precies aan de hand is. Heeft in ieder geval te maken met aanhechting hoefbeen naar.....? Bot is kapot en behoorlijk stuk. Echter ook zo zeldzaam en weinig voorgekomen, dat ze er niets over te zeggen/voorspellen valt behalve dan dat het serieus kapot is en ze het nog verder gaan bespreken met collega artsen. Ik ga hem, wat er verder dan ook nog volgt en ongeacht wat de verzekering verder zal willen, hem de tijd geven en hoop dat hij op zn minst nog oud kan worden als grasmaaier, mits pijnloos. Echt mega K*T dus!
pol1 schreef:Gvd!! Wat een uitslag! Jij zal je ook geen raad weten!
Ik wacht ook maar even gestaag af wat de Da's overlegd hebben! Verschrikkelijk verdriet om je beest!