Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
ingvdh schreef:Oh zo herkenbaar, ik heb zoiets ook gehad, paard willen kopen, was net een maand PROK goedgekeurd, vliegt er gelijk al uit bij de klinische keuring. Boos dat de verkopers waren, enorm boos. Op mij maar ook op de dierenarts. Ik voelde me bijna schuldig dat het paard werd afgekeurd.
Maar ja, daar kan ik niets aan doen. Ik had net een berg ellende gehad en wilde dat echt zo goed mogelijk voorkomen en nam dus geen enkel risico.
Afijn, nadien heb ik een superfijn paard kunnen kopen, helemaal goed & gezond. Achteraf gezien had ik daar veel meer klik mee dan het afgekeurde dier. Eind goed al goed!
Laat het achter je en ga verder zoeken.
ingvdh schreef:Oh zo herkenbaar, ik heb zoiets ook gehad, paard willen kopen, was net een maand PROK goedgekeurd, vliegt er gelijk al uit bij de klinische keuring. Boos dat de verkopers waren, enorm boos. Op mij maar ook op de dierenarts. Ik voelde me bijna schuldig dat het paard werd afgekeurd.
Urbiezira schreef:@bigone: inderdaad het been waar die chip zat, zowel op de harde volte als de buigproef nét aan.
Babootje schreef:Urbiezira schreef:@bigone: inderdaad het been waar die chip zat, zowel op de harde volte als de buigproef nét aan.
Als een chip pas wordt verwijderd als een paard kreupel gaat, dan is er vaak toch al schade aangericht (aan het kraakbeen) Licht eraan hoeveel schade of zich dat herstelt of niet.
Zou me niks verbazen als dat paard straks wordt aangeboden voor 3500 in de hoop dat er iemand om komt die niet keurt.
anjali schreef:Verstandig dat je hem niet hebt gekocht. Er zijn nog zat paarden te koop,braaf en lief en geschikt voor jullie doel. Deze mensen wilden de hoofdprijs voor een paard met een gebrek.Die vindt echt wel een nieuwe baas, maar dan wel voor een aangepaste eerlijke prijs.