Vandaag weer gebelt en ze gaat overleggen met eric zelf over de micro comp, of we die moeten doorzetten.. en belt mij waarschijnlijk morgen weer terug, eigenlijk moet dat virus natuurlijk toch die darmen uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Door deze balancer hoef ik niet meer los de Vit E te voeren, waar ik blij mee ben want ik voer het liefst zo min mogelijk poespas. De hypo balance is ook bijna op en ben ik aan het afbouwen, die hoeft hij hierna ook niet meer te krijgen. Als alles dan klaar is hoef ik alleen nog maar de glucosamine bij te voeren en jeetje wat is dat een verademing haha.
zijn opknappingen hebben natuurlijk ook hiermee te maken gehad, omdat hij van binnen nu gewoon weer langzaam aan oke word. En dit is ook te zien en merken aan hem. Ook voel ik nu gewoon dat we er bijna zijn en eindelijk door die £|${>*{*]$\ periode van jeuk en stress heen zijn. Als de detox en mc klaar zijn gaat hij alleen nog maar meer opknappen omdat het toch allemaal veel aanricht (in goede zin, maar wel hard werken!) in zijn lichaam. En dan als het goed is, als hij gewoon op correct voer blijft staan en misschien 1/2 x per jaar een detox om hem te ondersteunen, zijn we er voor altijd, helemaal van af.