Od heeft elke winter nog op voordroog gestaan en het is altijd goed gegaan. Op de vorige stal kreeg hij maar heel weinig voordroog en daar had hij het ook.
Als ik jouw reacties iedere keer lees dan denk ik steeds;
Wat wil je nou eigenlijk?
Inoterry
Geplaatst door de TopicStarter: 15-01-17 22:27
Wat is er mis met mijn reacties dan? Ik reageer naar hoe de situatie is of was dus zie daar het probleem niet van in .
Inoterry
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-17 16:37
Even een update. Het is begin van de week eindelijk gelukt om urine op te vangen. De uitslag is inmiddels binnen en de waardes waren allemaal heel goed. De uitslag van zowel het bloed als de urine zijn nu door 2 dierenartsen beoordeeld en beiden zeggen, naar aanleiding van de onderzoeken en hoe mijn paard nu is dat de kans op aangeleerd gedrag aanzienlijk groter is dan de kans op cushing.
Inoterry
Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-18 15:26
Na lang denken heb ik toch besloten een update te plaatsen. We zijn nu 1 jaar veder en aan het einde van deze maand houd bij ons op stal de winterperiode weer op en gaat alles weer 24/7 buiten. Maar het was in het geval van Od duidelijk aangeleerd gedrag. Mijn kanjer is weer gewoon de schoonste van stal . Niet dat alle problemen nu over zijn, de opstartproblemen zijn alleen maar erger geworden . Hij is gewoon zo stijf als een plank . Ben nu andere vitamine E aan het uitproberen waar wel selenium in zit en als dat er niet voor zorgt dat ik de oude, werklustige Od weer terug krijg laat ik weer een uitvoerig bloedonderzoek doen en ga ik meteen in overleg over de mogelijkheid van een maagzweer. In de wei is hij, gelukkig, nog wel speels en levendig zat.