Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
anne_bento schreef:Tja ik zou dit toch echt wat serieuzer genomen hebben hoor TS..
Ik heb eens een shet gehad met dezelfde klachten, daar wel direct de DA bijgehaald. Dachten ook aan bronchitis, werd de dagen erna erger en erger en kreeg uiteindelijk een longontsteking en kon mee naar de kliniek, waar het bijna einde oefening was. Volgende keer inderdaad meteen de DA bellen in plaats van een topic op bokt, want daar heeft je pony niks aan, al helemaal niet als je vervolgens alle hulp negeert.
Hoop dat je pony er snel bovenop komt.

FjeLOVER schreef:anne_bento schreef:Tja ik zou dit toch echt wat serieuzer genomen hebben hoor TS..
Ik heb eens een shet gehad met dezelfde klachten, daar wel direct de DA bijgehaald. Dachten ook aan bronchitis, werd de dagen erna erger en erger en kreeg uiteindelijk een longontsteking en kon mee naar de kliniek, waar het bijna einde oefening was. Volgende keer inderdaad meteen de DA bellen in plaats van een topic op bokt, want daar heeft je pony niks aan, al helemaal niet als je vervolgens alle hulp negeert.
Hoop dat je pony er snel bovenop komt.
Ja maar een beetje kan je mij wel begrijpen toch?
Ga niet gelijk de DA bellen als ik twijfel of het uperhaupt wel iets is.
Daarom opende ik een topic.
Weet ook niet hoe het de wereld in gekomen is dat ik om tips vroeg??
Of jullie het herkennen en wat het zou kunnen zijn/ervaringen etc, geen tips.
FjeLOVER schreef:Ja maar een beetje kan je mij wel begrijpen toch?
Ga niet gelijk de DA bellen als ik twijfel of het uperhaupt wel iets is.
Daarom opende ik een topic.
Weet ook niet hoe het de wereld in gekomen is dat ik om tips vroeg??
Of jullie het herkennen en wat het zou kunnen zijn/ervaringen etc, geen tips.