Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) moest ik er zelf achteraan maar het resultaat was niet minder, na een maand vond SMDC de foto's dan ook goed; geen afwijkingen. Wel wilden ze graag een echo om eventueel oedeem bij C5-6-7-T1 uit te sluiten. De kliniek die de röntgen had gemaakt, kon wel de echo maken, maar niet opslaan en verzenden naar SMDC. Volgens Amber waren er geen klinieken in het noorden die dit konden, en zowel de kliniek als zij adviseerde me om met de atactische twenter 233 km enkele reis op pad te gaan naar SMDC voor een echo. En dat ging wat mij betreft pertinent niet gebeuren. Ik heb weer een rondje gebeld in het noorden, nou ja, twee belletjes maar.....naar Wolvega en Dr Berger (Duitsland), en beide konden echo's maken en opslaan.
.........
. Maar, hij ging na wat begrenzen toch op de trailer, onder toeziend oog van wat publiek.

Marjanka11 schreef:Dat is serieuze materie geweest, #Babootje! Succes, want ik begrijp dat jullie nog niet zo ver zijn qua revalidatie dat rijden op dit moment tot de mogelijkheden behoort.
Voor wat die Equiband (ik heb ook de site bekeken, en verder gegoogled); maar hoe bevestig je die Equiband met longeren, en wie zou bijvoorbeeld uitleg kunnen geven over hoe strak zo'n ding mag of moet zitten?