ff gegoogled

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Casarell schreef:Ik lees al een tijdje mee.. en vraag me ook echt af wat er aan de hand zou kunnen zijn..
Kan het niet te maken hebben met haar hormoonhuishouding, nu ze drachtig is?
Of iets van antistoffen als reactie op de dracht/vrucht.. of zo..?
Ik noem maar iets hoor..
marleen_usar schreef:Door wateraders en aardstralen kan je ziek worden en dus veel klachten krijgen. Dit duurt wel even voor dat dat uit een lijf is.Dus bij jou paard is het niet meteen weg.
Zizipicoleo schreef:marleen_usar schreef:Door wateraders en aardstralen kan je ziek worden en dus veel klachten krijgen. Dit duurt wel even voor dat dat uit een lijf is.Dus bij jou paard is het niet meteen weg.
Edit: ik had iets onvriendelijks geplaatst, maar heb dan ook een ochtendhumeur. In ieder geval komt het erop neer dat ik niet denk dat dit de oorzaak is van het gedrag.
Jet schreef:Jeetje, die uitslag laat ook op zich wachten zeg. Heb je zelf al eens gebeld de laatste tijd om te horen hoe het er voor staat met betrekking tot hun onderzoeken?
Wat naar dat ze weer zo'n "aanval" heeft gehad.
Als ze zo'n bui heeft en ze kan bij andere paarden komen, reageert ze daar dan op en zo ja hoe? Wil je eens uitleggen wat ze doet als je haar wil pakken? Ziet ze je helemaal niet, ontwijkt ze je, loopt ze juist van je weg, valt ze juist aan? En dan je in het algemeen hoor, niet alleen bij jou, maar ook bij de stalhouder, stalgenoten enzo. En rent ze in het wilde weg zeg maar of loopt ze een soort van rondjes op één hand? Hoe houdt ze haar hoofd als ze zo is? Gaan haar benen wel gecoördineerd?