Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Femke76 schreef:Ik wil je niet afschrikken, maar je hebt ook nog pssm type 2 en ze zijn onderzoek aan het doen naar een 3de variant. Mijn paard (die ik helaas vorige maand heb moeten laten inslapen) had ook dezelfde klachten als die van jou. Toen hij een jaar of 5 was werd hij spierbevangen, hij is toen op een olie dieet gegaan en is toen 7 Jaar lang stabiel gebleven. Als je meer wilt weten zou ik even googelen op dr. Beth Valentine.
SulJinty schreef:Heb niet het hele topic gelezen, maar heb je al laten testen op de ziekte van Lyme? Dacht dat mijn paard ook PSSM positief zou zijn, maar nu blijkt het de ziekte van lyme te zijn. Veel symptomen komen met elkaar overeen.
Kasmir schreef:Holistisch kreeg ik idd ook getipt (den hoek) maar wil voordat ik die richting op denk eerst het reguliere pad bewandelen.
Afstamming is Palousa Convernance (v) & Marleen vd Cordula's Hoeve (m) d'r moeder heeft altijd hier op stal gestaan. Vorig jaar laten inslapen ivm erge dampigheid & Cushing.
Ze krijgt geen krachtvoer alleen metazoa af en toe gemixt/afgewisseld met C4L & Gluco Balance. Ik rijd haar max 2x pw. Rest is longeren, rechtrichten aan de hand, vrijheidsdressuur & buiten wandelen.
Anoniem schreef:Wat zijn Lyme symptomen?
hwn schreef:Maar ik vermoed niet dat het probleem iets van Lyme, Cushing, IR of whatever zal zijn, wordt helaas iets te vaak geopperd als standaard antwoord.