Eight schreef:Vreemd Art_Ificious, er is zelfs een speciale pagina in het paspoort voor (NRPS)
Ik heb ook geen paspoort laten zien voor deze ontworming hoor, de vorige keer ook al niet.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Azmay schreef:geerke schreef:welke kleur?
Ze waren heel klein en gelig, ik meende ook 2 iets rodere met gele eindes te hebben gezien maar dat kan ook iets anders zijn geweest. Ze waren wel echt heel klein allemaal, ik liet er een aan mijn vriend zien en die zag hem pas toen ik ze echt aanwees.

cissy schreef:Mjn paard is al 23 en er is nog nooit 1 wormenkuur in het paspoort genoteerd. Staat wel in de computer bij de da maar niks in paspoort.
Jessix schreef:Misschien is het nog een idee om op zand te controleren? Of sowieso even een zandkuurtje te geven. Samen met de ontworming zou dat de darmen weer even goed opschonen. Hopelijk komt ze snel wat aan. Die foto van een paar maanden terug is wel heel sneu...
pleiada schreef:Is je paard al opgeknapt van de tandartsbehandeling?Slechte bespiering op de bovenlijn kan met het gebit te maken hebben..Hier ook een jong paard gehad met gebitsproblemen..Hij at slecht en werd erg mager..Het heeft daarna nog een poos geduurd voordat hij weer wat bespiering kreeg op zijn bovenlijn..Ik heb toen eggersman aminoral gegeven,tegenwoordig heb je ook subli atleet..Dat heeft echt geholpen..