Hij gaat niet naar buiten, hij heeft het erg koud rilt af en toe, en heb hem af en toe zelfs 2 dekens op, nu 1.
Hij stond helemaal zonder deken, maar sinds hij ziek is, heeft hij het echt koud, net als wij als wij ziek zijn.
Sinds gister avond is hij begonnen met sprietjes kuil/hooi eten.

Vanochtend had hij een schuimbek, nu niet meer, nu eet hij ook weer. Drinken is nog een lang verhaal maar infuus dat hij nu niet krijgt is niet zomaar, dat is omdat hij zo klein is en alles van binnen ook kleiner is dan een groot paard, bij een kleintjes moet je een kleinere slang gebruiken voor het drinken en hij zit enorm verstopt. Gelukkig komt het nu wel goed los.
Ik heb al contact gehad met diverse DA's zelfs de kliniek in Utecht, maar droes is zo een verdomde klote bacterie die niet zomaar weggaat ze moeten het uitzieken, en kunnen er zo vreselijk erg beroerd van worden.
Sabine hij heeft hele verdikte lympfklieren achter zijn oor naar beneden, maar geen/niet genoeg om open te snijden dan zou hij zijn slagader doorsnijden. Het is echt super zielig hoe hij erbij staan.
Gillbo schreef:Wildgirl en Pretty, TS heeft contact met dierenarts en de kliniek in Utrecht maar blikjbaar zijn jullie, beter slimmer of deskundiger als ik jullie advies zo lees mag ik vragen waar jullie je opleiding hebben gedaan en waar jullie praktijk gevestigd is dan kan ik jullie bellen als mijn eigen dierenarts weer eens niet weet waar hij over praat
Lieve reactie, ik doe er indd alles aan om dat kleintje op de been te houden en krijgen.
Over antibiotica ga ik zo ook weer even bellen, even overleggen. De reden dat dit nog niet is gegeven is omdat dit dan helemaal erop of eronder betekend dit kapseld de ontsteking/bacterie vaak in.
Ventipulmin had ik nog wel, en tip vanuit Utrecht om te geven dus heeft hij ook gehad.