Bedankt voor de tip van de zinkzalf. Heb het deze avond een beetje afgedept met isobetadine, maar echt handig/goed werkt dat niet.
Bokkers zijn geen dierenarts, maar met alle ervaringen samen van iedereen, helpt het wel om verder te denken dan onze neus lang is
Bewegen is sowieso een goed idee, alleen is het nu nog steeds vrij onmogelijk (ze kan haar linkerbeen echt amper opheffen) Maar van zodra ze wat 'veiliger' kan bewegen, ga ik haar zeker wat laten stappen, en zodra ze weer min of meer de oude is, mag ze weer wat buiten spelen met mijn ruin

Daarstraks wel eerst weer de benen weer gemasseerd van onder naar boven voordat ik haar bandages aandeed.
Ik ben erg benieuwd van wat de andere dierenarts gaat zeggen, het is zo moeilijk om iemand te vertrouwen zonder te weten of het wel 'een goede is'... Dierenartsen zijn natuurlijk ook maar mensen...
geerke schreef:Heeft ze dat oedeem op de plek waar hij de injectie gegeven heeft?dat kan ook liggen aan niet goed spuiten.Fijn dat ze iets beter gaat ,maar vooral niet slechter...ik maakte mij al zorgen
Het staat inderdaad het meest gezwollen rond de plek waar hij de injectie gegeven heeft (linkerkant van de borst) maar is dus rechts ook wat gezwollen, en haar bovenbenen (en dan is het later ook uitgezakt naar de onderbenen en buik)
Ik denk inderdaad ook dat het de injectie is geweest... Heb het hem deze avond nog expliciet gevraagd, maar hij blijft zeggen dat het van de kou is geweest...