voer het zelf al een behoorlijke tijd naar tevredenheid! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

voer het zelf al een behoorlijke tijd naar tevredenheid! Nessa schreef:iets ouder topic...
Ik geef in de middag wat extra ruwvoer, nu in vorm van speedibeet.
Dit eet ze wel, maar niet echt met smaak.
Nu heb ik agrobs wiesencobs proefzakjes besteld. Het is mij alleen niet helemaal duidelijk of dit persé gemengd moet worden met water. Zo ja, hoeveel water en hoe lang weken?
Ik heb ook proefzakjes agrobs aspero besteld, maar dit is net wat duurder voer.
Wellicht ga ik het gemengd geven. Eerst maar kijken of ze het lekker vind.
Dinopino schreef:Dan zou ik dus liever kiezen voor grasmix of iet van lucerne of dan nog liever wortels. Is weliswaar geen ruwvoer.
Dinopino schreef:Sorry ben in de war met de berichtjes. Wanneer je paard slecht eet is het logisch dat je wiesencobs voert. Maar wanneer hij geen problemen heeft met zijn tanden zou mijn voorkeur er niet naar uitgaan
Nessa schreef:iets ouder topic...
Ik geef in de middag wat extra ruwvoer, nu in vorm van speedibeet.
Dit eet ze wel, maar niet echt met smaak.
Nu heb ik agrobs wiesencobs proefzakjes besteld. Het is mij alleen niet helemaal duidelijk of dit persé gemengd moet worden met water. Zo ja, hoeveel water en hoe lang weken?
Ik heb ook proefzakjes agrobs aspero besteld, maar dit is net wat duurder voer.
Wellicht ga ik het gemengd geven. Eerst maar kijken of ze het lekker vind.
ellepel schreef:En ik heb eindelijk ook grasbrok kunnen regelen.
,ga er woensdag mee beginnrn.
Ben benieuwd of het verschil gaat maken
ellepel schreef:Geen flauw idee,![]()
komt van een schapenboer een stuk verderop.
Ik ga wel even rustig aan er mee beginnen hoor, kijken hoe het gaat en of appie het lust