Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Quellian schreef:Eerst is Olaf erbij geweest (handmatig en zonder sedatie), daarna de Lingehoeve (elektrisch met sedatie). Waar is het misgegaan, hè? Ga inderdaad wel even contact opnemen met de Lingehoeve.
Het komt gelukkig goed, maar het heeft tijd nodig. En het had niet nodig geweest dat het zo ver kwam en zo'n pijnlijk gebeuren is geworden. Voel me daar ook aardig schuldig over, maar tegelijkertijd weet ik ook niet in wat ik anders had moeten handelen. Kijk nu inderdaad vooruit, volg het advies van Jan Kroes op wat betreft voeding en dan zal ze binnenkort vast weer haar zure zelf zijn
rij iedere jaar weer met veel plezier naar Jan toe om de paarden weer te laten behandelen. En in de tussentijd heb ik al heel wat eigenaren door verwezen naar Jan die daar, net zoals ik super blij mee waren. En dat kun jij straks ook doen! xmarliez schreef:Als je Olav Franzel gaat bellen dan weet ik wel waar het probleem vandaan komt. Namelijk van hem
pleiada schreef:Succes!Hier ook hele slechte ervaring met Olav,dus nu maar hopen dat het probleem wordt verholpen..