Wat ik zelf zie als veel gemaakte 'fout'. Men denkt iets bij te voeren ter ondersteuning van, weerstand, luchtwegen, hoeven ect. Maar vaak bevatten deze commerciële mengsels veel suikers, daar staan maar weinig mensen bij stil.
Anne_GTI
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten
Arme paard van mij krijgt een scheutje lijnzaadolie over zijn krachtvoer en heeft een liksteen. Dat is't
maralyn
Geplaatst: 01-10-15 15:41
Anne_GTI schreef:
Arme paard van mij krijgt een scheutje lijnzaadolie over zijn krachtvoer en heeft een liksteen. Dat is't
Hahaha. .. nohhhh arm.paard.
Nope grapje!
niksske
Geplaatst: 01-10-15 21:57
Ik voer onbeperkt ruwvoer in de wei/paddock op stal krijgt ze 9kg kuil/hooi per dag 2x daags sportbrok en savonds rond 9uur nog wat musli met luzerne verder krijgt ze elke dag multivitamine dit deed ik eerst nooit maar is herstellende van een lelijke been wond en omdat ik nu weer aan het trainen ben krijgt ze op de dagen dat ik rijd musclebuild van pavo
GerenGer
Geplaatst: 01-10-15 22:03
Mijn paard krijg een schepje magnesium puur door zijn voer, twee schepjes luzernevlokken en 50g pavo vitalcomplete. Dit gaat door het voer van marstall faser-light, duur voer maar hier zit dan ook geen toegevoegde suikers of andere bestanddelen in. Dat zijn de extra supplementen die hij krijgt, verder gewoon ruwvoer en gras. En hij heeft nog een knz liksteen.