Hij heeft er een cm aan de achterkant afgehaald, maar ook aan de voorkant wat waardoor hij nog steeds zo steil staat.
En zijn verzenen groeien harder als zijn teen, dus hij groeit alleen maar steiler zo..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

mrie schreef:Fransje, ik zou zo aan de hand van de foto's niet durven zeggen dat het paard rotstraal heeft. Je hebt gelijk wat zo'n doorlopende groeve vak een aanwijzing voor RS is, maar een doorlopende groeve is ook een gevolg van de veel te steile stand en is ook een aanwijzing voor Klemhoef, of te natte ondergronden of...
ClaudiaHS schreef:En wbt het wisselen van ruwvoer bij ons op stal: daar wordt aan gewerkt want paard komt met een beetje geluk binnen 3-4 maand aan huis en dan kan ik zelf bepalen wat ik voer.
aeolusnr1 schreef:Ik denk dat je uitvluchten zoekt en graag wil besparen, beide zijn verkeerd en zeker in een geval als dit.
Maartje1990 schreef:Joolien schreef:Ik zou met dit sort hoeven niet gaan aanraden om er zelf mee te gaan klooien eerlijk gezegd
ik raad haar ook niet aan om er mee te gaan klooien![]()
Zelf leren, door een cursus, en dit alles onder begeleiding van een bekwaam iemand.