SuzanH schreef:Ik mag er hopelijk wel van uit gaan dat een mestonderzoek redelijk betrouwbaar is toch?
e
Dat is helaas niet het geval. Google er maar eens op hoe het werkt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
JoycexEnya schreef:Een goedkopere manier dan zandweg is gewoon een klein handke lijnzaadjes geven. Doen wij op advies van de DA die het zelf ook doet.
) na het lopen mag die 5min hooi eten en dan weer met korf om in de stal.
SuzanH schreef:Geerke, ik ben er dinsdag bij dus dan kan ik alles nog vertellen. Zal het sowieso even opperen. Ook gaat het ontwormen via hun dus denk dat ze wel weten hoe of wat
o.k...maar het zal niet het eerste paard zijn die ze binnenste buiten keren,niets vinden en dan blijkt een simpele wormkuur de oplossing te zijn

SuzanH schreef:Casarell ja er word bloed getest, ook voor cushing.
Dankjewel Heike! Precies, zelfs in het ech is een diagnose al vaak lastig. Konden ze maar praten..
SandraVerl schreef:Het enige wat ik denk als ik je topic lees, is weer een DA die een te afwachtende houding aan neemt en een eigenaar die daardoor hyper bezorgd is. En nee, jij hebt in mijn ogen niets fout gedaan, een DA weet het immers beter en we luisteren gewoon naar hen. Alleen heb ik de laatste maanden geleerd om mijn wil door te drijven en op zoek te gaan naar een andere DA als degene die aan mijn paard komt veel te laks is naar mijn goesting.
Ragdollcat schreef:SandraVerl schreef:Het enige wat ik denk als ik je topic lees, is weer een DA die een te afwachtende houding aan neemt en een eigenaar die daardoor hyper bezorgd is. En nee, jij hebt in mijn ogen niets fout gedaan, een DA weet het immers beter en we luisteren gewoon naar hen. Alleen heb ik de laatste maanden geleerd om mijn wil door te drijven en op zoek te gaan naar een andere DA als degene die aan mijn paard komt veel te laks is naar mijn goesting.
Wanneer het mij zou overkomen en het zit me niet lekker en paard nog niet geholpen, haal ik er zo een andere bij, dat had ik ook ooit gedaan en was er erg blij mee, toen was mijn paard er heel erg mee geholpen.
Maar de laatste jaren dat ik mijn paard nog had zat ik helemaal goed met de goede paardenartsen met veel kennis van zaken en helpen allemaal evengoed.
Ze zullen ook eerlijk zijn als het om iets gaat wat ze niet zelf dieper kunnen onderzoeken en of er de middelen niet voor hebben en direct je gaan doorsturen naar een kliniek............