smurffie schreef:Ik denk dat wij, ik namelijk ook je berichtje inderdaad verkeerd gelezen hadden. Het is op ons overgekomen alsof je het heel vreemd gevonden had als je wel moest betalen. Terwijl je zoals ik het nu lees bedoeld dat het vreemd is om te betalen voor iets dat je niet meer hebt.
Dat is zeker vreemd. Ook ooit eens meegemaakt bij mn hond. Operatie geslaagd maar het resultaat werd niet wat ervan verwacht was en de hond moest alsnog worden ingeslapen. 2000 nog wat gulden destijds. Mocht het in termijnen betalen en dat doe je dan voor een hondje dat er niet meer is. Dat voelt inderdaad raar.
Ik heb ooit ook een paard moeten laten opereren. En was inderdaad netjes gewezen op alle risico's en moest er ook voor tekenen. Ik heb me toen ook bij laten verzekeren. Niet alleen voor de kans op overlijden maar ook voor de kans op schade en daaruit voortvloeiende kosten die dan ook niet verzekerd zijn.
Dat de DA de rekening verscheurt is heel netjes. Hij heeft immers de operatie uitgevoerd die ongetwijfeld geslaagd is geweest. Maar hij heeft ook voor eigen rekening geeutanaseerd en het paard afgevoerd en dus nog extra kosten gemaakt.
Je hebt er inderdaad je paard niet mee terug, maar het is een pleister op de wonde. Ik hoop dat je het ook zo kunt zien.