Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
cindy74 schreef:Ik vind het echt sneu voor mijn pony hij is nog maar een twee maanden bij mij . Hij komt van een manege waar hij in een box stond nu staat hij op een weide met een maatje en nu gebeurd er dit . Nu moet hij niet elke dag uren werken en is het over voor hem .........
cindy74 schreef:Hij eet nog goed hij loopt samen met ons ander paard door de weide ,ik kan niet zien of hij pijn heeft ik hoop dat ze me morgen meer info kunnen geven .
da's de beste vind ik.cindy74 schreef:Verdikt van eqiutom .......cauda equina sydroom . Valt niet meer aan te doen . Ik hoop dat zijn ziekteverloop traag gaat en hij nog een beetje kan genieten van zijn oude dag . Zolang hij eet en rondloopt mag hij op de weide blijven . Tom zei dat jack zelf zal aangeven wanneer hij niet meer kan .
Alle onderzoeken zijn gedaan die er maar konden gedaan worden . Die eleplische aanval zou er geen zijn geweest maar een uitval en is dit al langer bezig zijn systheem uit te schakelen . Dat is het goede nieuws zijn ziekteverloop zou traag zijn maar zeker weten ze dat niet . Bij leegmaken van zijn blaas kwam er enorm veel uit en het laatste was mosterdkleurig . Bij zijn onderzoek in zijn anus werd geen spiertrekking gevoeld en zijn staart was slap . Fotos van de rug waren normaal . Ik ben echt tevreden van eqiutom ze helpen je daar echt goed , ze zijn 2 uur aan jack bezig geweest . Verdikt is heel erg moeilijk en zal nog moeilijker worden ........ .
Hij gaat antibiotica krijgen om zijn infectie op zijn blaas en cortisone .
heftige diagnose... Herl naar...