Vaccineren, wel of niet?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

shiroihebi

Re: Vaccineren, wel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-15 18:36

Ik heb alles wel gehad, behalve die baarmoederhalskanker prik. Dat vond ik toen een beetje shady overkomen en bovendien had ik eigenlijk geen zin in nog een prik.

Ik wil niet eens weten wat mensen allemaal op internet gooien over enten, het enige bewijs wat ik nodig heb is dat bepaalde ziektes tegenwoordig bijna niet meer voorkomen. "Ja, maar na die ziekte ben je sterker", ja of dood. Heel naar als jouw kind net die ene is die er goed ziek van wordt, maar enten heeft in mijn ogen wel degelijk zin.

Pocca_Locca

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-15 19:31

Hoi, iedereen! Ik was van plan om een nieuw topic te openen over vaccinatie bij paarden, en wilde vragen naar jullie ervaringen hiermee..
Nu hoop ik dat dit bestaande topic bij deze weer wat nieuw leven in word geblazen...

Pocca_Locca

Re: Vaccineren, wel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-15 17:47

Persoonlijk heb ik zo mijn vraagtekens bij vaccinaties. In feite zou er een bijsluiter met daarin vermeld de mogelijke bijwerkingen standaard gegeven moeten worden, net als met alle andere geneesmiddelen. Ook ben ik heel benieuwd naar onafhankelijk onderzoek naar de werking, en het al dan niet nut hebben en eventuele complicaties na inentingen. Denk je eens in hoeveel geld hier in omgaat, en wat een machtig
"wapen" de angst is van paardeneigenaren ,voor ziektes, ( wat uiteraard zeker ook bij ouders geldt)