Koper schreef:In luzerne zitten eiwitten die ik alleen maar belastend vind. Ik snap de hype rondom luzerne absoluut niet.
Voer wat ik gevonden heb is vitalbix.
Vitalbix = op basis van luzerne....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Koper schreef:In luzerne zitten eiwitten die ik alleen maar belastend vind. Ik snap de hype rondom luzerne absoluut niet.
madamX schreef:Koper schreef:In luzerne zitten eiwitten die ik alleen maar belastend vind. Ik snap de hype rondom luzerne absoluut niet.
Vitalbix = op basis van luzerne....
Hij houdt helemaal niet van zompige/slobberachtige dingen. Dat is wel heel handig met bij voorbeeld bananen: de binnenkant vindt hij niks en ik lust de schil niet. Dus van tevoren staat al vast wie welk stuk krijgt
freeride schreef:Kirri,dat supplement is prima,maar dat voer moet enorm veel suiker en zetmeel bevatten,zou ik echt opvragen en als dat bij elkaar opgeteld boven 10% zit,ander voer zoeken,zelfs 2 handjes kan de totale dagopname van suiker en zetmeel( incl.hooi dus) al verdubbelen.
en ook mijn merrie, die al op leeftijd is, ziet er prima uit. Ik ben zo blij dat ik dit topic geopend heb en dat jullie tips hebben gegeven. Bedankt