Niello schreef:lucca schreef:Bedankt voor de tips.
Natuurlijk heb ik de bladeren en zaden al bij het RIKILT laten testen. En de uitslag heb ik, veel gif is met name in de zaden gevonden, maar ook in de bladeren. De onderzochte bladeren en zaden zijn op verschllende willekeurige plekken in het land opgezocht.
Misschien kun je de hele problematiek onder de aandacht brengen van de Sectorraad Paarden, zodat er met hulp van hen een landelijk beleid ontwikkeld kan worden.
Zojuist heb ik er een telefoontje aan gewaagd richting Sectorraad Paarden.
Zij waren heel duidelijk naar mij toe dat het mijn probleem was en niet landelijk. Ze had wel van de Atypische myopathie gehoord maar ik was de eerste die met dit verhaal kwam over bomen van de buren die niet kappen willen etc. Dus daar kin ze niets mee.
Ze konden daar niets voor mij betekenen.
Ik denk dus niet dat ik de enige ben, maar iemand moet ergens beginnen was mijn idee.
Daarom zoek ik nog steeds meer mensen met die probleem.
Ik heb dus een stuk land wat ik niet meer kan gebruiken, maar waar moet ik met mijn over gebleven paarden heen??? Ik snap dat het mijn probleem is, maar intussen moeten mijn paarden wel eten...maar waar???? Ik zou dus wel willen ruilen met de gemeente, mogen ze mijn grond gebruiken en ik een (veilig) stuk van hun, maar ja, dat hebben ze niet.
...