Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Cheyenne26 schreef:DatBenIkNou schreef:Jij gelooft zeker ook nog dat Sinterklaas écht bestaat Cheyenne26....??
Ja tuurlijk geloof ik dat.![]()
Nee, zonder gekheid. Ik weet zeker dat er mensen zijn die dit paardje een goed huis kunnen bieden zonder erop te willen rijden. Daarbij zijn er ook nog genoeg opvang adressen die kunnen helpen met een passend thuis te vinden. Je moet er alleen niet meer de hoofdprijs voor willen vragen. Het zal echt niet storm lopen, maar er zijn echt nog wel mensen die wel eerlijk zijn en hun hart op de juiste plaats hebben.
Maar ik hoop voor het paardje dat er toch een oplossing gevonden kan worden door de stal. Ik ken ze niet maar als ik hun reactie lees hebben ook hun het hart op de juiste plaats.

Zo te horen komt er vast een goede oplossing voor alle partijen.
) Caitlin_Me schreef:Gaan ze hem echt naar de slacht brengen of laten ze hem rustig inslapen?
Ik zou mijn paard namelijk nooit naar de slacht brengen. Ook al is het een ongezond paard. Paarden voelen het meestal al als er iets gaat gebeuren. Kan je niet vragen of ze hem kunnen laten inslapen of dat zelf te doen? Als je echt van net paard houd zou geld niet uitmaken. (Mijn mening)
Jet schreef:Houd je hem nu totdat ze een geschikt nieuw paard voor je hebben of gaat hij al eerder terug? Persoonlijk lijkt het me lastig om hem langer op stal te houden, je kan er weinig mee en je hecht je er toch nog meer aan, als hij al terug zou kunnen zou dat mijn voorkeur hebben. Jij dan een cheque ter waarde van jouw paard, totdat je een ander paard bij ze vindt dat goed bij je past en niets mankeert.
Gypsy schreef:Als je elke maand 200 euro of meer neer kunt leggen voor stalling, dan heb je over 10 maanden alweer een bedrag bij elkaar waar je een leuk recreatiepaard voor koopt die ook wel een proefje kan lopen. Oftewel, dat geld voor een nieuw paard komt vanzelf. Ik zou dan dus dit paard zelf naar de slacht brengen. Je weet nooit helemaal zeker of ze dat op die stal wel doen namelijk.
switt schreef:is die roan die nu op hun site staat niets voor je? ik vind hem prachtig!
niets dan goeds over deze stal; wij hebben er een(koudbloed)draver gekocht en zijn meer dan tevreden over ze. Hele nette manier van met klanten en paarden omgaan, zie je niet overal meer helaas.

beatje schreef:Ik vind eigenlijk Britt of April leuker.Ze hebben er leuke paarden voor een leuke prijs,zeker als ze nog eens zo netjes reageren.Ik kende de stal niet,maar zeker eentje om te onthouden!