Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Shirley schreef:Cowgirl schreef:Iedereen in paniek...begrijpelijk, maar lezen jullie wel dat het al 4 uur! geleden is gebeurd.
Heeft het dan nog wel zin om de maag leeg te pompen? Naar mijn idee zit het allang in de darmen en vind ik het advies van de DA niet zo raar.
Of zeg ik nu iets verkeerds.
Dat denk ik ook...
Meer dan afwachten kun je nu inderdaad niet en ze uiteraard heeeeeel goed in de gaten houden!
Denk dat het qua hoeveelheid ook wel mee zal vallen, hoor, zo ontzettend veel zwelt het nu ook weer niet op en als ze nu nog wat in de slokdarm zouden hebben zitten, zou je het inmiddels echt wel merken!
geen aanleiding tot overmatige paniek. Jolliegirl schreef:Amaris schreef:manmanman 500 gram ongeweekte pulp wordt echt geen 9 liter hoor.
Oh nee?
Heb fotos voor je liggen van een halve schep seniores met 5 L water.
Werd 1 volle emmer....

Jolliegirl schreef:Het gaat om slokdarmverstopping. Een paard maakt speeksel aan met het kauwen.. Dit maakt dat de brokjes ook al zwellen.
Het is gewoon gevaarlijk spul om droog te voeren. En idd speedibeet is nog erger!
Brokjes pulp waren al aan het zwellen tijdens de spoeling.
Als de spoeling niet had gehoeven en er een andere manier geweest was, hadden we dat zeker gedaan.
Jolliegirl schreef:Amaris schreef:manmanman 500 gram ongeweekte pulp wordt echt geen 9 liter hoor.
Oh nee?
Heb fotos voor je liggen van een halve schep seniores met 5 L water.
Werd 1 volle emmer....