Dadelijk heb je nog een Djune erbij lopen haha
Maar misschien is het allemaal wel loos alarm.. 
Maar ik ga dus even volgen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Dadelijk heb je nog een Djune erbij lopen haha
Mariett schreef:Ik ken nog wel een merrie die niet drachtig wil/kan worden. Kan die misschien even bij jou op stal staan? Is ze zo drachtig

Jolien87 schreef:op de foto's van vandaag vind ik de buik meer opvallen dan in de OP. Eerlijk gezegd vond ik het nog wel aardig meevallen op de foto's in de OP maar nu valt het me meer op.
heel vreemd! Pandora2 schreef:Of jij geeft gewoon veels te voedzaam eten, of er is een ponybaby in de maak![]()
Ik vind dit stiekem eigenlijk wel helemaal geweldig...stel nou dat....![]()
Misschien volgend jaar weer een gouden boktveulen bij jou op stal
dat zou idd wel leuk zijn... HoresesLover schreef:Ik ga even volgen, ben toch wel benieuwd wat het nu isDadelijk heb je nog een Djune erbij lopen haha
Maar ik ga dus even volgen
vind dit nu ook niet ernstig genoeg om aantal keer achter elkaar te bellen.. Ik stuur straks nog een berichtje en anders bel ik morgenvroeg weer. 
pff, nog wel lang wachten... Tooske schreef:Aangezien ze in Juli pas gedekt is zou ze dan pas in Juni 2015 moeten bevallen dan zou er rond deze tijd nog amper wat te zien moeten zijn naar mijn mening. Ik denk loos alarm.

set_elkol schreef:Ze zou dan nu 4,5 maand drachtig moeten zijn, bij Set zag je toen wel degelijk wat
https://lh6.googleusercontent.com/-uyvt ... omlaag.jpg
heb je ook een foto van de zijkant? Was ze ook al horizontaal breder?
_Michelleee schreef:set_elkol schreef:Ze zou dan nu 4,5 maand drachtig moeten zijn, bij Set zag je toen wel degelijk wat
https://lh6.googleusercontent.com/-uyvt ... omlaag.jpg
Oh ja ze toonde idd al wat!!heb je ook een foto van de zijkant? Was ze ook al horizontaal breder?
zal even een foto zoeken (ben bij haar ook bang geweest dat ze drachtig was)