Ik lees het topic met ohnee.. en ik wil wat plaatsen en nu lees ik dat het gelukt is
Anoniem
Geplaatst: 12-11-14 20:35
Wat een goed nieuws! Een hele opluchting! Fleur gaat nog even blijven neem ik aan? Moet ze ook nog verstellen oid? En hebben ze enige idee wat het veroorzaakt heeft?
Fleur blijft inderdaad nog een poosje op de kliniek, voor antibiotica kuur. Er zijn nog wat restjes achter gebleven en die moeten gaan rotten door de kuur. Deze komen er dan later als het goed is uit. Nu mag ze lekker haar roes uitslapen. Ik voel me zo gelukkig!
De steen was wel echt enorm! Ze hadden het nog niet eerder meegemaakt, alleen 1 keertje bij een grote ruin waar ze hem er zo uit konden halen.
De steen op de foto is nog maar 1 derde !! van de gehele steen. Kun je nagaan wat er in zo'n kleintje heeft gezeten.
Nog helemaal in een andere wereld
Mijn meisje.
Pluttersput
Geplaatst: 12-11-14 21:01
Wat geweldig! Kun je eindelijk even lekker ontspannen. Petje af voor de manier waarop jij hebt gehandeld. Je hebt alle stappen zo snel mogelijk genomen om te komen waar je nu bent, samen met Fleur. Geef haar maar een extra dikke knuffel ^^
timokyana
Echt lieve mensen, op dit moment voel ik me het gelukkigste mens op aarde! Zoveel goede, lieve en fijne berichten van zo veel mensen, zowel op bokt als op facebook. De steen er succesvol uitgehaald, mijn meisje nog bij me. Het doet me goed!
Anoniem
Geplaatst: 12-11-14 22:24
Ah ts wat een mooi en fijn nieuws! Ik heb een klein poosje geleden ook zo een bijzondere operatie meegemaakt bij mijn paard ( ook een topic van ) dus ik denk dat ik wel een btje weet, hoe in de rats jij je hebt gevoeld... Hopenlijk een vlot herstel voor jouw Fleur! Beterschap!!