Gekneusde hoef, hoe nu verder?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

koetje10

Re: Gekneusde hoef, hoe nu verder?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 18:36

Nou zeg, menen jullie dit nou serieus!? Ik ben 'maar' een stille meelezer die zich al ergerde aan de toon van sommige berichten, maar dit maakt toch dat het niet kan laten te reageren. Je kan misschien je twijfels hebben aan de stappen die TS heeft ondernomen - of misschien juist niet heeft ondernomen - maar come on guys, twijfelen aan bovenstaand persoonlijk leed?!? Waar haal je het lef vandaan. _-:( 8)7

Ik snap heus wel dat iedereen de adviezen goed bedoeld, maar hou er een beetje rekening mee dat TS nog maar 15 is en dus niet alles alleen kan bepalen. En ja, met de hele geschiedenis en een paard op drie benen had ik ook al wel een foto laten maken, maar uit pb van TS heb ik begrepen dat het paard nog licht kreupel is en dat er wel vervolgstappen worden ondernomen.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 19:12

koetje10 schreef:
Nou zeg, menen jullie dit nou serieus!? Ik ben 'maar' een stille meelezer die zich al ergerde aan de toon van sommige berichten, maar dit maakt toch dat het niet kan laten te reageren. Je kan misschien je twijfels hebben aan de stappen die TS heeft ondernomen - of misschien juist niet heeft ondernomen - maar come on guys, twijfelen aan bovenstaand persoonlijk leed?!? Waar haal je het lef vandaan. _-:( 8)7

Ik snap heus wel dat iedereen de adviezen goed bedoeld, maar hou er een beetje rekening mee dat TS nog maar 15 is en dus niet alles alleen kan bepalen. En ja, met de hele geschiedenis en een paard op drie benen had ik ook al wel een foto laten maken, maar uit pb van TS heb ik begrepen dat het paard nog licht kreupel is en dat er wel vervolgstappen worden ondernomen.

heb je weleens meerdere vorige topics van TS gevolgt of is dit je eerste?

Birdie60

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 19:27

koetje10 schreef:

Nou ik vind het ook schandalig!
Waarom altijd zo achterdochtig?
Als er iets met mijn paard/pony zou zijn is een ding zeker, ik zal nooit een topic erover starten.
De ene weet het nog beter dan de andere, en je word alleen maar uitgekafferd.( door een aantal mensen)

Ts: hoe is het nu?

koetje10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 19:30

@Geerke: Eh, nee, niet dat ik weet. Maar wat zou dat? en als je al een mening over haar hebt, waarom reageer je dan nog als je toch al weet hoe het zal verlopen? Je hebt je mening kennelijk al klaar en die is geloof ik niet erg positief. Persoonlijk zou ik het dan verspilde moeite vinden. Maar ieder zijn ding :)

Nogmaals: ik snap best dat iedereen het goed bedoeld, en geloof me, ik weet dat het kl*ten voelt als mensen advies vragen en er vervolgens niks mee doen. Heb er regelmatig mee te maken. Maar dat betekend nog niet, dat je het recht hebt om heftige dingen die TS schrijft zonder enige gene in twijfel te trekken. Want laten we eerlijk zijn: dat zijn geen dingen die je iemand toewenst en er zomaar 'even' bij doet zonder dat het je iets doet. En als dan ook je paard niet helemaal fit is, snap ik wel dat heldere berichten plaatsen weinig prioriteit heeft.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 19:38

en die mening van mij heeft een reden...die is niet vanzelf gekomen.

othelloster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 22:29

het gaat goed met Othello.
hij loopt op de weide en de ontsteking is weg en hij loopt volledig rad.
en geerke.. je mening hoef je niet te geven hoor.. in mijn topics heb je altijd het zelfde punt, ik lieg en maak van alles een smoesje, ik zal nooit over mijn verleden liegen of over mijn paard, Othello is mijn eigen paard en blijft dat ook, hij krijgt de zorg die hij nodig heeft, de mensen hier kennen mijn gehele situatie en weten hoe het er aan toe gaat, misschien minder snel een oordeel trekken, en over het feit dat jij zegt dat ik lieg over mijn verleden en dat het een grap is dat mijn vader dood is... dankjewel.. top, dat maakt echt alles goed , als je het niet kunt laten, stuur mij maar een PB, Maar ga alsjeblieft niet in mijn topics reageren als je het niet laten kunt zonder botte opmerkingen.. ik bedoel niks negatief of overvallend, maar wil gewoon even duidelijk zijn in mijn punt, ik lieg niet en over mijn situatie!

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-14 22:40

Ts Geerke zegt volgens mij niet (of ik lees verkeerd) dat je vader niet overleden is maar dat het je in je topic als excuus gebruikt. En opzich heeft het een niet met ander te maken. Het is hartstikke klote dat je vader overleden is maar dit heeft niets met je paard verder te maken. Snap je wat ik bedoel?

Maar gelukkig schrijf je dat het beter gaat. En voor de volgende keer als je paard een hoefzweer heeft mag hij echt gewoon pijnstillers (moet zelfs) dit is echt hartstikke pijnlijk. Die zogenaamde Nsaid's houden de genezing niet tegen maar zorgen dat je paard zich wel prettiger voelt. Als wij ergens in ons lichaam een ontsteking hebben slikken we toch ook een pijnstiller?

othelloster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-14 22:56

Ja ik snap wat je bedoeld,
ik vindt het gewoon niet fijn dat in ieder topic op deze manier wordr gereageerd door sommigen, houd ik niet van, maar goed, othello loopt op de weide, is genezen en begint weer als een paard uit te zien, draagt nu een deken, da is geweest, hoefsmid en tandarts, als er deskundige hulp nodig is, is die er ook, mijn paarden komen niks tekort, welzijn van mijn paarden vindt ik het allerbelangrijkste en niks anders! Willen jullie meer weten of de hele situatie, prima maar dan wel via PB alsjeblieft!

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-14 19:33

Wat fijn dat hij weer goed loopt!! Stom hé, dat zo rottige zweer voor zoveel ellende kan zorgen. Nu weer rustig aan opbouwen.