Middel tegen zomerexeem?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

silleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-04 00:25

mijn potje is vandaag aangekomen
ik ben er gelijk vandaag mee begonnen OK dan!
Nu maar hopen dat hij er vanaf is deze zomer OK dan!

jeanneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-04 08:53

vera schreef:
Misschien kunnen de gebruikers aan het begin van het seizoen ons op de hoogte houden???
Ik heb geen paard met zomerexzeem maar ben erg geinteresserd.
Heb nl. wel een hond met een of andere chronische jeuk....

Hallo,

dit is de bedoeling Lachen elke persoon die op dit topic een reactie geplaatst heeft, krijgt een pbtje na de zomer met de melding of het gelukt is of niet Lachen

groetjes Janna

isioma

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-04 23:49

het zou zoo fijn zijn als er een echt werkend middel tegen da takelige schuren kwam !
ben heel benieuwd

floortje_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 11:04

ik heb een middel gehad die van tom marien of kwam en mijn paard is er van af kan er denk ik wel voor je aan komen kost alleen iets van 50 euro voor een pot maar het helpt echt

isioma

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 11:53

en wat was dat voor middel floortje ?
wat zat erin of waar bestond het uit ?

Nieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 11:07

Ik ben ook heel benieuwd naar dat nieuwe middel:Novabogom. Heb even alle reacties gelezen van dit topic en heb even een mailtje gestuurd. Mijn beestje heeft ook zomereczeem en hoop echt een middeltje te vinden. Heb er wel bij vermeld dat ik een beetje argwanend tegenover die dingen sta...t kost allemaal zoveel geld, zekers als tniet opbrengt. Dus Janna, pb-tje is ook welkom als je nieuws hebt van je paarden ivm dat middeltje. Meestal beginnen paarden tegen maart-april te schuren(heb ik ondervonden),hopelijk heb je goed resultaat.
groetjes

jeanneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 11:09

Nieke schreef:
Ik ben ook heel benieuwd naar dat nieuwe middel:Novabogom. Heb even alle reacties gelezen van dit topic en heb even een mailtje gestuurd. Mijn beestje heeft ook zomereczeem en hoop echt een middeltje te vinden. Heb er wel bij vermeld dat ik een beetje argwanend tegenover die dingen sta...t kost allemaal zoveel geld, zekers als tniet opbrengt. Dus Janna, pb-tje is ook welkom als je nieuws hebt van je paarden ivm dat middeltje. Meestal beginnen paarden tegen maart-april te schuren(heb ik ondervonden),hopelijk heb je goed resultaat.
groetjes

Geen probleem hoor, ik stuur je wel een pbtje; Ik denk dat ik nu nog tabletten heb voor ongeveer 2 weken, dan hebben de 2 paarden hun kuur volledig gekregen. De manen beginnen terug wat op hun plaats te komen, hopen dat dit zo mag blijven...

groetjes janna

miekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 14:53

ik ben benieuwd of dit echt gaat werken en voor hoe lang 1 behandeling werkt bij een paard.. het produkt is nog maar net op de markt en zo te lezen op de site is het bij nog niet zo heel veel paarden getest..
het zou mooi zijn als het echt werkt, maar ik heb zo mijn twijfels..
dit jaar hou ik het in elk geval gewoon nog maar bij mn vliegendeken.. mocht het dit jaar bij iedereen werken, dan kijk ik volgend jaar wel verder!

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 20:57

Tja...zou dan een wondermiddel zijn he, raar dat geen enkel DA ons met zo een probleem kan helpen , triest zeg ik..Boos!
Ik heb gemaild maar er was niets meer , in february is het product er terug en denk dat ik het ook ga proberen..

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 12:40

Ik heb net nog een klein vraagje...
Wat zijn de juiste ingredienten die erin zijn en staat het op de verpakking ?? Eigenlijk een zeer belangerijke vraag...
Ik ken iemand die een product zo wou kopen en die de ingredienten ni emocht weten en stond nie op de verpakking.. een beetje later is het product van de handel gegaan omdat het gevaarlijk was...da jaagd me een beetje schriek aan.. Louis als je dit leest..
Al bedankt op voorhand

MelanieS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 22:33

Mijn beest heeft een armmoedig setje manen na afgelopen zomer. Ik zag dat hij nu al weer kale plekken krijgt en aan het schuren is.

Ik ben ook erg benieuwd naar dat wonderspul en hoop dat je ons allen op de hoogte wil houden van het verloop!! DUIMEN OK dan! OK dan!

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 22:40

Zou je me op de hoogte willen houden hoe het jouw paarden vergaat?

jeanneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-04 00:17

Ik hou iedereen op de hoogte, dat is beloofd!!

isioma

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-04 00:12

Bij natuurlijk in balans
kun je je paard laten testen op zomerexceem en wat voor middelen werken

[edit]Link verwijderd, staat elders in het topic. Jantien[/edit]

luxje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 05:03

die van mij schuurt nog niet, maar dat zal wel niet lang meer duren. hoop echt dat dit middel werkt, want dan wil ik het ook!

isioma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 11:04

Nieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 12:46

Raar, ik heb zeker al vier keer gemaild voor dat nieuwe middel en krijg maar geen reactie terug?? Verward Ik ben inmiddels ruim een week verder sinds mijn eerste mail naar hen. Iemand hetzelfde probleem?
Na serieus overwegen en wat advies te gaan vragen, wil ik dat middel echt wel proberen.Mijn beestje begint namelijk al terug aan zijn staart te schuren...

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 12:48

Nieke schreef:
Raar, ik heb zeker al vier keer gemaild voor dat nieuwe middel en krijg maar geen reactie terug?? Verward Ik ben inmiddels ruim een week verder sinds mijn eerste mail naar hen. Iemand hetzelfde probleem?
Na serieus overwegen en wat advies te gaan vragen, wil ik dat middel echt wel proberen.Mijn beestje begint namelijk al terug aan zijn staart te schuren...

Jep, ik heb ook verleden week gemaild, en geen reacti gahad. Maar, hij is ook nog niet gelezen (krijg ik bericht van) dus misschien is ie op vakantie ofzo Verward

Nieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 12:58

Desnoods bel ik die man wel eens op. Ben er echt wel op gebrand om dat middel uit te proberen. Wie niet waagt, niet wint.
Heb zijn adres en heb zijn telefoonnr. gevonden via Witte gids van Belgacom.
Ik las wel in dit topic dat zijn voorraad op was en in februari pas terug aangevuld zou zijn. Misschien heeft het daarmee te maken...

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 13:13

Nieke schreef:
Desnoods bel ik die man wel eens op. Ben er echt wel op gebrand om dat middel uit te proberen. Wie niet waagt, niet wint.
Heb zijn adres en heb zijn telefoonnr. gevonden via Witte gids van Belgacom.
Ik las wel in dit topic dat zijn voorraad op was en in februari pas terug aangevuld zou zijn. Misschien heeft het daarmee te maken...

Dan nog zou het wel netjes zijn om een reactie op z'n mail te geven... Scheve mond

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-04 14:00

Ik had ene mail gestuurd en heb na een tijdje , weet nie hoe lang (ook nie onmiddelijk denk ik hoor) een mail terug gehad en idd hij zei da de vooraad op was tot half february. Ik zou nu alleen willen weten wat voor juiste ingrediente erin zijn, ik zou willen da het op het 'potje' staat..jullie nie ??

LouisDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 13:20

Beste mensen,

Wij zijn inderdaad twee weken met vakantie geweest, vandaar dat er nu pakken werk klaar ligt.
De samenstelling van ons middel volgt:
Samenstelling NOVABOGOM

Heermoes paardenstaart
Paardebloem
Weegbree
Grote brandbetel
Cellulose

Deze kruiden zijn op een zeer speciale manier bewerkt.
Ze mogen steeds met andere middelen gegeven worden.
Er zijn in jarenlang gebruik bij mensen, geen contra-indicaties vastgesteld

Louis.

[edit]Teveel aan reclame verwijderd. Jantien[/edit]

carina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 14:05

LouisDV schreef:
Beste mensen,

Wij zijn inderdaad twee weken met vakantie geweest, vandaar dat er nu pakken werk klaar ligt.
....
Louis.

Goed gegokt dus Knipoog

Dan zal ik binnenkort vast wel antwoord op m'n mail krijgen

cinv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 14:55

TOF !! Merciekes! Ben er meer gerust in sè Knipoog
Ik sta ook zo zot van mijn paardje hé en ik durf hem nie eender wa geven Knipoog
Ik heb het besteld sè..ben benieuwd en hoop echt dat het helpt!

Little_Sun

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-04 21:47

Ik ben heel benieuwd Lachen Ik wacht nog even de ervaringen van andere Bokkers af, maar mochten die ook zo positief zijn dan schaf ik dit misschien ook wel aan.