ik ben er gelijk vandaag mee begonnen

Nu maar hopen dat hij er vanaf is deze zomer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vera schreef:Misschien kunnen de gebruikers aan het begin van het seizoen ons op de hoogte houden???
Ik heb geen paard met zomerexzeem maar ben erg geinteresserd.
Heb nl. wel een hond met een of andere chronische jeuk....
Nieke schreef:Ik ben ook heel benieuwd naar dat nieuwe middel:Novabogom. Heb even alle reacties gelezen van dit topic en heb even een mailtje gestuurd. Mijn beestje heeft ook zomereczeem en hoop echt een middeltje te vinden. Heb er wel bij vermeld dat ik een beetje argwanend tegenover die dingen sta...t kost allemaal zoveel geld, zekers als tniet opbrengt. Dus Janna, pb-tje is ook welkom als je nieuws hebt van je paarden ivm dat middeltje. Meestal beginnen paarden tegen maart-april te schuren(heb ik ondervonden),hopelijk heb je goed resultaat.
groetjes
Nieke schreef:Raar, ik heb zeker al vier keer gemaild voor dat nieuwe middel en krijg maar geen reactie terug??Ik ben inmiddels ruim een week verder sinds mijn eerste mail naar hen. Iemand hetzelfde probleem?
Na serieus overwegen en wat advies te gaan vragen, wil ik dat middel echt wel proberen.Mijn beestje begint namelijk al terug aan zijn staart te schuren...
Nieke schreef:Desnoods bel ik die man wel eens op. Ben er echt wel op gebrand om dat middel uit te proberen. Wie niet waagt, niet wint.
Heb zijn adres en heb zijn telefoonnr. gevonden via Witte gids van Belgacom.
Ik las wel in dit topic dat zijn voorraad op was en in februari pas terug aangevuld zou zijn. Misschien heeft het daarmee te maken...