Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Cayenne schreef:Ik moet zeggen dat ik het verhaal nu nog veel waziger vind en het al helemaal vreemd vind dat ze een doorverwijzing naar Moerbeke niet zien zitten omdat ze daar misschien aan een probleem denken in de knieeen en gaan inspuiten? Ten eerste weet je dat helemaal niet zeker en ten tweede gaat een kliniek als Moerbeke helemaal niet zo te werk.
Ik zou hard wegrennen van de kliniek waar je nu bent geweest en hun praatjes naast je neerleggen. Laat hier aub een andere kliniek naar kijken. Bizar weer!
En ik nog denken...ben ik weer azijnpisser om alles te wantrouwen
Cayenne schreef:Ik moet zeggen dat ik het verhaal nu nog veel waziger vind en het al helemaal vreemd vind dat ze een doorverwijzing naar Moerbeke niet zien zitten omdat ze daar misschien aan een probleem denken in de knieeen en gaan inspuiten? Ten eerste weet je dat helemaal niet zeker en ten tweede gaat een kliniek als Moerbeke helemaal niet zo te werk.
Ik zou hard wegrennen van de kliniek waar je nu bent geweest en hun praatjes naast je neerleggen. Laat hier aub een andere kliniek naar kijken. Bizar weer!
gossa4ever schreef:ik snap dat jullie dit denken maar ik weet zeer zeker dat dat niet de intentie is van de kliniek!
Wat heeft je paard hier aan? geerke schreef:je mag gerust filmpjes plaatsen,misschien herkent iemand het?
Bekkeninstabiliteit ken ik niet bij paarden,maar dat zegt niets natuurlijk.Wel artrose van het bekken,wobbler en ataxie.
gossa4ever schreef:jaleesa89, ik riep niet zozeer om hulp maar in eerste instantie om ervaringen.
en ik wil echt niet dwars liggen oid maar ik wil het eerst op deze manier proberen, ik kan altijd nog naar moerbeke als het echt nodig is, maar ik denk gewoon dat het goed gaat komen op deze manier..