Vandaag is hij wat traag en loom. Hij eet vooral snachts heel veel en overdag rust hij meer. Wel gaat hij snachts in stal altijd liggen en dat doet hij nu nog steeds.
Het ziet er echt al netjes uit! Vandaag vond ik de wond eigenlijk ook al erg droog en mooi ogen.
Dit is de laatste dag van pijnstilling en antibiotica, dus we gaan kijken hoe hij zich morgen voelt.
Natuurlijk moet er nog heel veel genezen voor het echt goed is, maar de hechtingen lijken het gewoon goed te houden. Nu die infectie nog buiten houden als de antibiotica stopt...
Mijn wedstrijd (die ik dus alleen nog maar aanwezig hoefde te zijn om de landfinale te mogen rijden) heb ik afgezegd. Ook al hersteld hij snel, ik wil nu gewoon niet gaan trainen met alle risicos van dien en dan ook nog eens zo ver weg voor concours. Heel jammer, 5 jaar is ie 1 maar 1 keer natuurlijk. Maar ja, zijn gezondheid gaat echt echt voor.
Wel hebben we een paar hele mooie fotos kunnen maken met hem aangezien Juliette hier nu is. Daar ben ik wel heel blij mee!
Even morgen afwachten dus maar weer...