Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marietje1000 schreef:Zo heet dat nu eenmaal, heb ik niet verzonnen. Medicijnen heten geneesmiddelen, terwijl ze alleen symptomen wegdrukken. Tja...
marietje1000 schreef:Aangezien ik vandaag door de mods op de vingers ben getikt dat het mensen alert maken op bioresonantie volgens hun onder spam valt, terwijl wormenkuren en andere chemische stoffen bij naam en toenaam genoemd mogen worden, ga ik dus nu niet heel hard hahahahahahahahaha roepen. Maar in gedachten doe ik dat dus wel. Lang leve de bioresonantie. Tem me maar als dit de sceptici niet aanstaat.
En Wilma, top. Ga zo door.
marietje1000 schreef:Jannepauli schreef:Grappig hoeveel misverstanden er zijn over prednison. Het hele immuunsysteem plat.. geloof je dat nu echt? Het kan het immuunsysteem in bepaalde mate tijdelijk wat onderdrukken.
Het staat zelfs op Wikipedia. "Prednison is vooral effectief bij het onderdrukken van het immuunsysteem"
Lijkt me duidelijk toch?
marietje1000 schreef:Zolang reguliere medicijnen hetzelfde beweren en dat algemeen geaccepteerd is zie ik geen reden mijn onderschrift te wijzigen.
Kunnen we dan nu weer bij het topic blijven? Of heb je nog meer vragen/opmerkingen? Dan graag via pb.
anhighwood schreef:heb met belangstelling je verhaal gelezen, hoe gaat het nu met haar?
voor de voors en tegens, lijkt mij duidelijk dat ze via de reguliere weg genoeg gedaan had wat NIET hielp, en ze is verder gegaan met wat al eeuwen helpt, homeopatie!!
want laten we wel wezen, wat was er eerder, kruiden of de reguliere(chemische) geneeswijze.
Er zullen altijd voor en tegenstanders zijn, gaat erom helpt het dit paardje, JA DUS!
gr
an
anhighwood schreef:heb met belangstelling je verhaal gelezen, hoe gaat het nu met haar?
voor de voors en tegens, lijkt mij duidelijk dat ze via de reguliere weg genoeg gedaan had wat NIET hielp, en ze is verder gegaan met wat al eeuwen helpt, homeopatie!!
want laten we wel wezen, wat was er eerder, kruiden of de reguliere(chemische) geneeswijze.
Er zullen altijd voor en tegenstanders zijn, gaat erom helpt het dit paardje, JA DUS!
gr
an
marietje1000 schreef:Zolang reguliere medicijnen hetzelfde beweren en dat algemeen geaccepteerd is zie ik geen reden mijn onderschrift te wijzigen.
Citaat:Zover ik weet is prednison synthetisch bijnierschors hormoon en de bijnieren maken cortisol aan om de zooi aan te vechten.
Dus dat helpt dan wel??
Citaat:Grappig hoeveel misverstanden er zijn over prednison. Het hele immuunsysteem plat.. geloof je dat nu echt? Het kan het immuunsysteem in bepaalde mate tijdelijk wat onderdrukken. Prednison kan zeker bijwerkingen hebben, maar dan spreken we toch meestal over langdurig en hooggedoseerd gebruik. Prednison is te vergelijken met de stof die door het lichaam zelf ( bijnierschors) wordt afgegeven
Bo_Cassey schreef:Mogen deze non opmerkinen elders...?Het klopt dat nepbehandelingen vaak werken wanneer de behandelaar gelooft dat het werkt.
Bo_Cassey schreef:Ik hoop van harte dat Shir voldoende herstelt!
Janneke2 schreef:Bo_Cassey schreef:Mogen deze non opmerkinen elders...?Het klopt dat nepbehandelingen vaak werken wanneer de behandelaar gelooft dat het werkt.
(Wetenschappelijk geldt, dat ook echte behandelingen beter aanslaan zo.)
Bo_Cassey schreef:Het klopt dat nepbehandelingen vaak werken wanneer de behandelaar gelooft dat het werkt.
marietje1000 schreef:Een paard heeft gelukkig geen last van het placebo-effect. Dus als een paard opknapt werkt het. Simpel.