Vandaag weer geweest en dit zegt genoeg....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
liesenlizzy schreef:@Agnes: met ingedachte hebbende bericht van maandag, ben ik ook naar hem toegegaan. Maar zoals ik zei was hij blij om een bekende te zien en horen, maar meer niet. Vrijdag vond hij alles wat er buiten gebeurde interessant, wat wij deden was interessant, maar gisteren stond ie er als 'een slappe dweil' bij, om het maar even zo te zeggen.. kan ff niet op andere woorden komen.
@My_precious: Hij is op al deze aandoeningen getest. De kans dat er tumoren in zijn darm zitten, kan, dat hebben we niet onderzocht en dat wil ik ook niet. Als het er zit, komt het er met de sectie wel uit en je kunt er weinig tot niets tegen doen... plus dat de kans bestaat dat het terug komt en je over een x aantal jaren met het zelfde of erger zit... dan heet het uitstel en dat vind ik niet eerlijk naar hem toe... De internet link heb ik meerdere keren gelezen. Maar wel bedankt nog voor het meedenken
Gister kwam, vanuit het niets, de gedachte in mij op, om uit nieuwsgierigheid en als leermoment in mij op, dat ik misschien wel bij de sectie aanwezig wil zijn, mits dit mag natuurlijk.... Ik heb altijd met de vraag gelopen, wat is het, ik wil het zien.... zijn er meer mensen geweest die een sectie hebben meegemaakt??
liesenlizzy schreef:@Countrygirl: Dat hebben we al meerdere keren(12 keer als ik me het goed herinner) gedaan thuis en dit is op de kliniek ook nog eens 5 dagen achterelkaar gedaan