Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

myxlea schreef:Pfft.. wat lijkt me dat zwaar zeg.. 4 maanden.. heb je dan na 4 maanden niet zo iets van ik haal hem/het eruit? Sorry als ik het misschien vraag, maar ik heb gewoon ook nog totaal geen idee wat me te wachten staat verder.. 4 maanden.. jeetje ..
Reden/rijden jullie met jullie paarden die maanblindheid hebben? (Natuurlijk niet in de periode van een aanval/vlak na een aanval)
. Het lijkt me persoonlijk heel zwaar om 4 maanden lang mijn ventje pijn te moeten zien lijden.. Ik hoop dat bij hem deze aanval niet zo lang gaat duren.. myxlea schreef:Pfft het heeft hem/jullie niet meegezeten. Het lijkt me persoonlijk heel zwaar om 4 maanden lang mijn ventje pijn te moeten zien lijden.. Ik hoop dat bij hem deze aanval niet zo lang gaat duren..
Welke kliniek ben jij ben geweest?
je wordt erg gefrustreerd van..
. Heb van een collega een masker gekregen voor Easy, wat zij gebruikte toen ze een paard had die zonne-allergie had. Echt super, nu kon hij vandaag ook naar buiten terwijl het zonnetje scheen! Zijn oog zag er vandaag beter uit, minder dicht, maar nog wel helemaal blauw. Kon helaas het witte litteken ook erg duidelijk zien en zijn reactievermogen op dat oog is erg klein.. Ik baal er nog steeds erg van dat de DA van maandag geen athropine druppels heeft voorgeschreven.. Ik wist er op dat moment zelf nog helemaal niks vanaf en nu ik mij ingelezen heb, heb ik toch wel het idee dat hij iets (in mijn ogen) belangrijks is vergeten te "melden/meegeven". Baal daar enorm van.