Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gooya schreef:Nee, dat hoor je mij niet zeggen. Een 11-jarige is nog erg afhankelijk van zijn/haar ouders, daar kan je niet de volledige verantwoordelijkheid bij neerleggen en van verwachten.
Daarbij zou ik er in mijn woordkeuze wel rekening mee houden of je iets tegen een volwassen persoon zegt of tegen een 11-jarige. Er zijn meerdere manieren om een boodschap duidelijk te maken.
Kimmloveit schreef:Heee, de da is erbij geweest! En we hebben ontdekt dat ie luizen had!
Hij heeft prikken ervoor gehad en ze haar begint weer te groeien!
Hij heeft geen jeuk meer!
Dus... We zorgen wel goed voor ons shettie!
Uiteindelijk.. Heeft het wel behoorlijk wat geld gekost, maar ach het is over !
Doeii
Citaat:Hallo,
Mijn hengstje ( shettie ) is erg vervelend aan het worden en staat bij merrie, dus we
Willen hem castreren, hoe duur is dat ?
Hij wordt in mei 1 jaar! Weet iemand het? Graag niet te duur!
Xx
IZEP schreef:Nou idd Nine... al verwondert dit me niet.
Dit topic/bericht al gezien van TS?
Citaat:Hallo,
Mijn hengstje ( shettie ) is erg vervelend aan het worden en staat bij merrie, dus we
Willen hem castreren, hoe duur is dat ?
Hij wordt in mei 1 jaar! Weet iemand het? Graag niet te duur!
Xx
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=75&t=1701213&sid=ba467b14fadb2a19088c98315cee13e8
Kimmloveit schreef:dankjewel dat jullie zo snel konden reageren, maar ik wil liever niet de DA erbij laten komen.
dat kost ook weer geld, en de pony is van mij en mijn vriendinnetje, en we moeten het zelf betalen allemaal.
mijn andere pony ( e pony) heeft ook al genoeg geld gekost ivm gevoelig heid voor koliek.
me ouders vinden het verder geen probleem maar op dit moment hebben we maar 18 euro...
hij krijgt trouwens, muesli en kuil en hooi,. ( soms biks) is dit misschien verkeerd ?
Woogy schreef:Kimmloveit schreef:dankjewel dat jullie zo snel konden reageren, maar ik wil liever niet de DA erbij laten komen.
dat kost ook weer geld, en de pony is van mij en mijn vriendinnetje, en we moeten het zelf betalen allemaal.
mijn andere pony ( e pony) heeft ook al genoeg geld gekost ivm gevoelig heid voor koliek.
me ouders vinden het verder geen probleem maar op dit moment hebben we maar 18 euro...
hij krijgt trouwens, muesli en kuil en hooi,. ( soms biks) is dit misschien verkeerd ?
wat jij moet doen is je pony de deur uit...hoe kun je dit zeggen!