haike schreef:Fijn dat ze in ieder geval thuis is, hoop de beschadiging nu weg blijft! Maar als eht heel groot risico was, had ze niet mee naar huis gemogen denk ik? Duim mee dat allemaal goed blijft gaan! Moetze nu nog gewoon binnen blijven?
Suzan, hoe gaat bij jou?
Ik weer aan het rijden, en valt echt heel erg mee, nergens bang of paniekerig op gelukkig! Wel sinds gisteren dat ze heel licht kantelt linksom, zelfde manier waarop ook met medicijnen doet. Maar denk dat we dat technisch er wel uit kunnen krijgen. Mag 10 november les rijden bij marlies van baalen, en voor 24 november weer onze eerste wedstrijd opgegeven, meteen m2.
Spec nog steeds tevreden, wel weer nieuwe medicijnen om oog hekderder te krijgen, want ziet er nu wel vreemd uit. Tot nu toe ook helemaal blind nu rechts, maar wordt ze al erg handig in.
Ook weer even een berichtje van mij 
Zijn nu aan het afbouwen met de pred forte, 2x per dag, alleen het spul is wit dus dat vind die naar als het in zijn oog komt. Voor de rest ziet het er gewoon rustig uit zoals de laatste tijd was.
Ceasar is op dit moment bang voor letterlijk alles, en ik baal als een stekker.. de meeste simpele dingen vind die nu eng.
hij vond veel al eng maar nu is het echt extreem.
Hij is ontzettend eenkennig nu, alleen ik kan nog met hem omgaan. Mijn vriend ook wel alleen die is onhandig en lomp is zijn doen en laten omdat die nog niet echt weet hoe een paard kijkt en denkt. Baal er zo van he, laatst had die zijn halster weer los gekregen, dus wou de staleigenaar en stalgenootje er weer een tyrip omheen doen. Ik werd gebeld dat ik maar moest komen, en trof een zwaar gestressd paard compleet in paniek aan.. hij had zelfs de praam kapot getrokken (wil niet weten hoe strak die zat..)
Kan hem niet meer normaal poetsen zonder dat die mij aan het kriebelen is of met zijn hoofd in mijn nek hangt en me aflebberd, aan de ene kant heel schattig maar is natuurlijk niet de bedoeling helemaal.
Ik wil hem morgen naar buiten doen, of in elk geval deze week, even kijken hoe ik het slangetjes nog wat beter vast kan maken en dan maar gewoon proberen denk ik? Longeren doe ik liever niet, hij flipt hem de laatste tijd aan de hand heel erg, 4 benen in de lucht en ongecontroleerd steigeren. Wil ik liever niet te dicht in de buurt zijn zoals met longeren, maar wil hem ook niet zomaar loslaten in de wei of bak met risico dat die finaal uit de plaat gaat en valt ofzo.. Wandelen gaat de heen weg goed, maar de terugweg wordt gewoon gevaarlijk voor mij en hem.
He bah wat lastig.. Iemand een idee?
We zullen straks helemaal vanaf het begin weer moeten beginnen, echt balen. Maar het geeft ons wel de kans om helemaal overnieuw te beginnen, en dat kunnen we wel heel erg goed gebruiken
Haike: Wat super mooi dat je weer zo lekker aan de slag bent zeg 
Jannepauli: Wij zijn in Zeddam geweest en de Kliniek in Vorden. Daar heeft Christiane Gorig? ,als ik het goed schrijf, hem behandelt.