dutske schreef:hoe gaat het nu met hem? hopelijk komt hij er helemaal bovenop!
Ook gisteren heb ik weer een uur buiten gereden (we draven dan niet super veel hoor, ik zit meer te kleppen met een stalgenootje

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
dutske schreef:hoe gaat het nu met hem? hopelijk komt hij er helemaal bovenop!
AnjaKos schreef:Vandaag voor het eerst een half uur in de bak gedressuurd en hij liepIk kon alles vragen en Miro reageerde op alle hulpen
Vanuit stap aangaloperen?? Geen probleem! Schouderbinnenwaarts?? Ach doe ik wel ff voor je.. Verzameld drafje?? Lekker hoor zo relaxed draven
![]()
Kortom, na bijna 3 weken weer aan het werk durf ik wel te zeggen dat de problemen over lijken te zijn maar zeker weten doen we het natuurlijk nooitIn ieder geval ga ik proberen in April op de Endurance Austerlitz aan de start te verschijnen
en als dat goed gaat....Ommen, Lage Vuursche, Holterberg en Katwijk
Maar daar durf ik nu alleen nog maar van te dromen..
AnjaKos schreef:Goh...geluk is ons niet gegundDonderdag tijdens het poetsen ondekte ik nu weer dat zijn "oude" blessure (de pees dus ) vreselijk opgezet is...
Gisteren was dat helaas nog zo...
Ik heb daarom de knoop doorgehakt en een hele nare moeilijke beslissing genomen..
ik ga maandag de verzekering bellen en afhankelijk van hun antwoord laat ik Miro in Maart of inslapen of wegbrengen naar het abattoir door een goede vriend van mij
(klinkt heel hard maar dan weet ik zeker dat Miro NIET in de handel komt en dat hij echt....dood is
). Zolang ik er niet over nadenk kan er nuchter over praten, de klap komt nog wel. Nog 1 maand............