tita schreef:Heel bericht getypt
@ Ikke je mag je vermoeden gewoon uitspreken liever zo zodat ik er achteraan kan dan dat ik dadelijk maanden verder ben. Ik kan alles vragen.
Veranderen van stal ga ik dus echt niet doen, het is cru om te zeggen maar als Door deze voerbeleid niet aan kan, dan kan ze nergens meer gaan staan.
Zoveel is mogelijk bij ons..en krijgt in de winter gewoon 7x porties eten. Dat is bijna nergens mogelijk
Maar wat voor voerbeleid had jij voor je ogen dan.
Morgen gaan we naar Bodegraven zou daar nog bloed kunnen tappen maar stel dat dat ook iets vaags uitkomt..wat dan?
Waar je even naar moet vragen is op welke punten het bloed getest is. Vervolgens laat je door Bodegraven andere punten testen (als je daar aanleiding toe ziet) zodat je een breder beeld krijgt van wat er aan de hand kan zijn.
Over voer: ik zeg niet dat het voerbeleid niet goed is; ik vraag me alleen af of het past bij het paard en dat moet je heel breed zien, tot zelfs de voedingswaarde van het gras!
Gevalletje goed paard, goede stal maar toch passen ze niet bij elkaar. Het zal niet meevallen om dat helder te krijgen, daar ben ik me terdege bewust van, maar sluit het niet uit.
Houdt ook de optie open in deze dat de stalhouder zelfs niet eens in staat is om aan de noden van Door tegemoet te komen! Heeft niks met onwil of onkunde te maken, maar alles met omstandigheden die we moeten nemen zoals ze zijn omdat er domweg niks aan te veranderen valt (denk bijvoorbeeld aan bodemgesteldheid en daarmee voedingsstoffen in het gras).
Vala schreef:Vraag de precieze uitslag op papier en laat deze morgen zien in Bodegraven, altijd goed om een 2e mening te hebben. Ga je met de merrie naar Bodegraven? Voor iets anders of voor dit probleem?
Ik vraag me af waarop @Ikke het onderbuiksgevoel over de DA op baseert? Eerdere ervaringen?
Dat baseer ik op mijn onderbuik.......