Ariebren schreef:Lezen is het grootste probleem op Bokt.
Maar wat mij wel opvalt in heel veel topics hier op Bokt.
Iedere TS heeft een probleem.
Leuk, kunnen we gaan reageren met elkaar
Maar de problemen zitten elke keer weer bij een jonge meid en of iemand die maar één paardje heeft.
De reacties van de oudere paarden houders worden daardoor zo maar aan de kant geveegd.
[/quote="Babootje"]
Was even benieuwd Ariebren. Rijd jij ook paard? Of heb je ze alleen in de tuin lopen?[/quote]
Ariebren schreef:Sinds wanneer moet je rijden om verstand te hebben van paarden.
genoeg mensen met verstand die alleen de paarden in de wei hebben.
Ik ben een echte piano stemmer.
Kan geen noot spelen, maar weet wel alle inn's en out's van de piano.
Weet je Ariebren; een toppianist zal dezelfde piano heel anders laten klinken dan iemand die alles van piano's weet en er zelfs op kan spelen.
Ik had er nooit achter gekomen dat mijn paard niet goed in zijn vel zat als ik hem niet had gereden. Hij zag er heel goed uit (glanzend en appeltjes erop). Niks kreupel en met longeren zag je er ook niks aan. Maar met rijden merkte ik dat ie stijver werd, doordat je meer aan zo'n dier vraagt. En geloof me, zelfs heel veel mensen die rijden merken het niet. Het sluipt erin; het is niet van de ene dag op de andere. Alleen doordat ik 30 jaar in (en op) de paarden zit (ik zeg niet dat ik top ben) weet ik wel hoe het hoort te voelen. En voor mijn gevoel was er iets mis. En dat klopte. En geloof me bij de "paardenmensen" bij mij op stal was ik niet aan het goede adres; van die nieuwigheden moeten ze niks weten. Want zijn opa, vader runde de stal al zo en hij ook dus ja zo hoort het dan. Feit blijft, dat mijn paard wel enorm is geholpen met een ander voerbeleid en dat is wat voor mij telt.