Net als jij zie ik ook liever feiten dan geld steken in gissingen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liljebo schreef:Nja, ik ben dus van dezelfde stempel (gezien je leeftijd ben ik wrs nog wat meer gedateerd) In een situatie die jij omschrijft, lijkt lichamelijke oorzaak erg voor de hand te liggen en dan schiet je niet op met vanalles te proberen of allerlei peuten erbij te halen. Je moet dan inderdaad gewoon weten of er aan de binnenkant iets mis is, en dat kan alleen een kliniek.
Net als jij zie ik ook liever feiten dan geld steken in gissingen.
Mister01 schreef:nicole_hetty schreef:ik kan je eigenlijk niet echt helpen.
ik heb zelf ook zo'n stippel in de wei staan. ze is inmiddels 6 jr en ik heb nog steeds geen vooruitgang geboekt met haar. ze is helemaal onderzocht op vanalles en nog wat. iedereen die haar ziet of heeft behandelt zegt dat het haar tussen de oren zit. ze staat nu eigenlijk alleen maar in de wei. beter word het niet. maar blij is ze wel. misschien dat als we over een x aantal maanden weer helemaal opnieuw beginnen dat het dan beter gaat.
Wat vervelend voor je!
Ik hoop dat je binnenkort wel wat met haar kan doen.
In mijn geval doe ik dat niet, als ik een paard niet kan rijden en door een aandoening ook niet kan verkopen dan stop ik ermee.
Ik kan niet veel geld blijven betalen voor een paard waar ik niet mee kan doen wat ik graag wil: rijden.
Dat klinkt misschien heel hard, maar ik ben daar zwart-wit in.
Dit is voor ieder verschillend, en ik respecteer ieders mening en keuze hierin, ik weet alleen heel goed voor mijzelf tot waar ik ga.
Mister01 schreef:ik heb hem heel lang op zeewier, knoflook en foenegriek gezet, naast zijn krachtvoer van biks en muesli.
de poeder supplementen ben ik niet voor, geef liever natuurlijke producten.
zeewier en foenegriek zijn naar mijn weten een goede aanvulling qua vitaminen en mineralen.
Sammyoo schreef:Ik heb niet je hele topic doorgelezen, dus misschien is deze suggestie al gedaan. Als mijn reguliere dierenarts het niet meer weet, ga ik hier naartoe http://www.holistischdierenarts.nl/
Mijn paarden en ik hebben goede ervaringen met deze andere invalshoek.
liljebo schreef:Ik zou daar idd ook voor kiezen. Ben nu eenmaal een feiten mens. Als er iets mis is, 'zie' ik graag helder wat dat dan is.
claudiaM33 schreef:Sterkte met alles en ik ben het helemaal met je eens..........wat betreft je zwart/wit denken.
Ik hoop dat er wat uitkomt.
Moeilijk hoor, toch hoor je dit probleem steeds vaker, dat er niet meer gereden kan worden en wat zo'n eigenaar dan niet allemaal doet om het paard "beter" te krijgen.
Petje af!