elibeest schreef:En gemakkelijk geld verdienen? Nou niet deze hoor, deze heeft liefde voor t vak en liefde voor de dieren en de mens, en tuurlijk kost t geld, maar ken extremere gevallen...
Dus het kost wel veel geld;
Heb je je wel eens afgevraagd waarom een DA duur is??
Ga maar eens kijken in de kliniek, hoe duur die apparatuur allemaal niet is (100 duizenden euros); dat betaald moet worden;
Deze man heeft in feite maar heel weinig kostenposten, en nog durft hij zoveel te vragen dan?? (tenminste jij noemt het weinig)
Ik sta toch meer aan de kant van de dierenartsen die mij les geven, die dit gewoon reine kolder vinden hoor; met alle respect;
Ik ken hem niet, dus als persoon wil ik hem ook zeker niet afkraken;
Maa het bestrijden van een bacterie met een wormkuur is hetzelfde als het blazen tegen olifant uit de hoop dat ie zal omvallen --> flauwekul;
En trouwens: veel mensen zetten dit dan allemaal onder de noemer homeopathie, en dan zou het allemaal maar werken; maar dit heeft helemaal niets met homeopathie te maken;
Een homeopaat geeft al helemaal geen wormkuren; Homeopathie berust op een heeeel ander principe namelijk (waaover ik dus geen kritiek lever met mijn antwoord);
Liefde voor het vak zal die best hebben; misschien voor het geld, maar misschien gelooft hij het zelf ook al helemaal;
Ik moet eerst zien dan geloven; maar ik ben bang dat er weinig valt te zien; ik sta altijd open voor alles; maar eerst moet het zijn bewezen;
En als er eens een keer een pony beter word van zo een 'tovenaar', dan word gelijk geconcludeerd dat het werkt;
maar men staat er niet bij stil dat dit gewoon toevallig kan zijn; een dier kan namelijk altijd ook spontaan genezen van vele kwalen;
Ik wil niemand kwetsen natuurlijk, maar dit zijn dingen waar een rechtgeaard mens echt niet zo snel moet intrappen; besteed alsjeblieft meer geld aan een aanvullend diergeneeskundig onderzoek dan aan zo iemand; als je geld genoeg hebt prima; maar een paard is niet gebaat met problemen die zo lang blijven slenteren;
groetjes