Toverman

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-03 14:13

ja, ze rijdt nu zeker veel lekkerder

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-03 14:15

En daarom bekijkt deze man per paard welke wormkuur t moet hebben ongeacht hoe ie gehouden wordt, of wanneer ie voor t laatst wat gehad heeft.... puur wat t lichaam op dat moment nodig hebt. En als je dat kunt bepalen durf ik wel te zeggen dat deze man kan "meten";-D

Klopping

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 14:18

Helemaal eens.

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 12:06

nou mensen, ik heb al een tijdje geen les meer gehad, wat ik heel jammer vind, maar het gaat echt super goed!!! alleen ik heb een klein probleempje, mn paard zit nu een beetje vast op dr linkerkant..
maja, als ik weer les heb dan zal ik het wel ff zeggen...en ik geef ook weer een plukje manen mee, want de medicijnen zijn ook al op..

Klopping

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-04 12:49

fijn te horen dat het goed gaat. Heb je tijdens je lessen , nooit geleerd wat je moet doen als je paard vast zit? Rij voorzichtig de voltes en vergeet niet dat , als je met een kant bezig bent, dat de andere kant niet ook vast komt te zitten. Soepel maken kan alleen door alle spieren te laten werken, stuk voor stuk. Geduld kan ook veel helpen. Langer los stappen, voor het werk kan ook goed helpen , nu het koud is. Rustig opwarmen en niets overhaasten. Succes verder.

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-04 13:32

ik stap nu ongeveer een kwartiertje tot 20 minuten in...
eerste 5 minuutjes laat ik dr gewoon rondkijken en de rest ga ik wat van dr vragen zoals je zei, stelling enzo, en dan weer naar de andere kant..
maar wat ik wel merk is dat als ik heb gereden dat ik ik spierpijn in mn linkerarm heb.

Klopping

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 09:21

Als jij spierpijn in je arm hebt, heeft je paard dus ook last van z'n spieren. Wat doe je als spierpijn hebt? Wrijven en bewegen, zachtjes tot de pijngrens. Ga niet te ver en begrijp de pijn bij je paard en de verhouding met je paard wordt nog beter. Bij jezelf weet je wanneer de pijn weg is , nu bij het paard ook, want dan heb je geen spierpijn zelf meer. Lang losstappen is heel goed. Voor geestelijke en lichamelijke ontspanning. Probeer eens uit te vinden waar de spierpijn bij Romana zit. Voel over haar lichaam met je vlakke hand, en ga zo over haar hals en verder. Waar er warmte verschil is die plaats in de gate houden en regematig kontroleren. Succes

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 10:33

okeej, bedankt, ik zal eens zelf gaan voelen, dus als het warm is, dan zit daar de spierpijn?

DGKstudent

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:01

Hoi, ik heb even snel het hele verhaal gelezen van deze man die zich een toverman waant, maar ik moet zeggen:
laat je als paardenhouder niet gek maken, door wat deze man allemaal beweert dat mis is met je paard;
Het is gewoon de reinste onkul; en ze hebben onderzoek gedaan, met blinde testen, waar uit bleek dat deze mensen voor 99.9% gewoon met de natte vinger maar iets verzonnen en er gewoon dik naast zaten;
Een studiegenoot van mij sprak vorige week ook over zo een man die zoiets beweerde; die man kon zogenaamd ook zien dat een merrie al een keer een veulentje had gekregen in haar leven;
Nou; toen ze het die man het dus eens gingen vragen bij een willekeurige merrie, toen klopte er geen reet van;
Deze toverman beweert zomaar uit de lucht gegrepen dat een wormkuur een bacterie kan doden; gewoon weer ONZIN;

Deze mensen gewoon mensen die gemakkelijk geld willen verdienen; op de universiteit noemen we dit kwakzalvers;
spendeer beter geld aan een second opinion als je er niet uitkomt bij je DA, maar niet aan zo een flapkees;

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 12:25

Sorry, had me voorgenomen me niet te mengen hier in, maar kan t nu toch niet laten, Deze man WAANT zich geen Toverman.. Dat is de benaming is een jong meisje er aan gegeven heeft. Deze man is gediplomeerd homeopaat en werkt op Holistische basis. Ik ben hier ook zeer sceptisch tegen omdat ik weet dat er heel veel kwakzalvers rondlopen, maar ik volg deze man nu al 2 jaar op de voet, heb ongeveer dagelijks contact met m en nee sorry, dit is geen kwakzalver maar een man met een geweldige gaven om mens en dier te helpen. Ik ben nu zelfs zo ver dat als er geen bloed uit loopt (want oke, dan heb je een vee-arts of een huis-arts nodig) dat ik hem contact. Door mijn ervaringen met hem, heb ik meer vertrouwen in hem dan in de reguliere artsen, temeer omdat die mij meer dan eens niet hebben kunnen helpen en hij wel. Maar nu genoeg hier over... Oordelen over iemand die je niet kent is natuurlijk altijd makkelijk...... En gemakkelijk geld verdienen? Nou niet deze hoor, deze heeft liefde voor t vak en liefde voor de dieren en de mens, en tuurlijk kost t geld, maar ken extremere gevallen...

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 13:16

ja, ik vind dit ook onzin hoor DGKstudent...wat je schreef

DGKstudent

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 18:55

elibeest schreef:
En gemakkelijk geld verdienen? Nou niet deze hoor, deze heeft liefde voor t vak en liefde voor de dieren en de mens, en tuurlijk kost t geld, maar ken extremere gevallen...

Dus het kost wel veel geld;
Heb je je wel eens afgevraagd waarom een DA duur is??
Ga maar eens kijken in de kliniek, hoe duur die apparatuur allemaal niet is (100 duizenden euros); dat betaald moet worden;
Deze man heeft in feite maar heel weinig kostenposten, en nog durft hij zoveel te vragen dan?? (tenminste jij noemt het weinig)

Ik sta toch meer aan de kant van de dierenartsen die mij les geven, die dit gewoon reine kolder vinden hoor; met alle respect;

Ik ken hem niet, dus als persoon wil ik hem ook zeker niet afkraken;
Maa het bestrijden van een bacterie met een wormkuur is hetzelfde als het blazen tegen olifant uit de hoop dat ie zal omvallen --> flauwekul;

En trouwens: veel mensen zetten dit dan allemaal onder de noemer homeopathie, en dan zou het allemaal maar werken; maar dit heeft helemaal niets met homeopathie te maken;
Een homeopaat geeft al helemaal geen wormkuren; Homeopathie berust op een heeeel ander principe namelijk (waaover ik dus geen kritiek lever met mijn antwoord);
Liefde voor het vak zal die best hebben; misschien voor het geld, maar misschien gelooft hij het zelf ook al helemaal;
Ik moet eerst zien dan geloven; maar ik ben bang dat er weinig valt te zien; ik sta altijd open voor alles; maar eerst moet het zijn bewezen;
En als er eens een keer een pony beter word van zo een 'tovenaar', dan word gelijk geconcludeerd dat het werkt;
maar men staat er niet bij stil dat dit gewoon toevallig kan zijn; een dier kan namelijk altijd ook spontaan genezen van vele kwalen;

Ik wil niemand kwetsen natuurlijk, maar dit zijn dingen waar een rechtgeaard mens echt niet zo snel moet intrappen; besteed alsjeblieft meer geld aan een aanvullend diergeneeskundig onderzoek dan aan zo iemand; als je geld genoeg hebt prima; maar een paard is niet gebaat met problemen die zo lang blijven slenteren;

groetjes

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-04 22:04

owww...nou is mn paard weer kreupel, ik weet nou echt niet meer wat ik moet doen....ik denk dat ze zich heeft verstapt, tenminste, laten we het hopen

Estragon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:28

xcynthiax schreef:
owww...nou is mn paard weer kreupel, ik weet nou echt niet meer wat ik moet doen....ik denk dat ze zich heeft verstapt, tenminste, laten we het hopen

Misschien een keertje foto's laten maken Of iig uitgebreid onderzoek door een dierenarts..

An_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:45

Word het niet hoog tijd om de geheimzinnigheid van dit onderwerp af te halen? Tegenwoordig heb je eindeloos veel 'tovermannen en vrouwen' in Nederland. Er zijn maar een handjevol echte goeie. De rest doet allemaal maar wat. Zelf heb ik uit pure interesse de beide cursussen gevolgd. Zowel de lecherantenne als de biosensor. De biosensor is een soort veredelde pendel. De lecherantenne is grof gezegd een veredelde wichelroede. Om te weten hoe het werkt moet je teruggaan naar het aspect dat alles energie afgeeft en een bepaalde trilling heeft. De TCM (Tradiotional Chinese Medicine) is hierop gebaseerd en al eeuwen oud. Daarnaast is het bewezen .. afhankelijk van de scheikundige samenstelling van 'iets' zit hier een trillingsfrequentie aan. Die kun je instellen op de lecherantenne. En zo kun je kijken of bepaalde organen e.d. de juiste trilling hebben en dus gezond zijn.

Zo simpel als het eigenlijk is zo wazig wordt het gemaakt door al die vage verhalen er omheen. Het heeft niets maar dan ook niets te maken met paranomale begaafdheid, gave's of whatever. Helemaal niets.

Er is hier in Nederland 1 kliniek die absolute experts op dit gebied in huis hebben en (naar mijn mening) personeel heeft wat genoeg geschoold is om dit toe te passen. Dat is de kliniek van Erik Laarakker in De Bilt. Er werken daar met paarden 2 artsen Erik zelf en Steffi. Zij zijn beide regulier geschoold en praktiserend geweest. Daarnaast hebben ze de nodige opleidingen gehad in acupunctuur, homeopathie en alle ander dingen die hierbij komen kijken. Ze staan met beide benen op de grond, wat zeer belangerijk is.

Het is mogelijk om vanaf een plukje manen te kijken hoe en wat een paard mankeert. Maar er zijn heel veel faktoren die op dat moment gaan meespelen die eigenlijk niet aan de orde zouden moeten komen. De omgeving waar gemeten wordt is bijvoorbeeld van groot belang. Kortom de conclusie die hieruit wordt getrokken zal nooit 100% zijn (en dat is in het minst erge geval).

Hoeveel vertrouwen ik ook heb in deze techniek, ik zou mijn paard NOOIT een middel geven wat iemand heeft voorgeschreven zonder mijn paard te zien! Baat het niet schaadt het niet is namelijk een commercieel verzinsel. Alle poedertjes, supplementen en pillen die we in de winkel kopen kunnen schadelijk zijn. Al is het maar bij langdurig gebruik.

De biosensor en lecherantenne zijn instrumenten die worden gebruikt in de Holistische geneeskunde. Holistisch houdt in dat je naar het geheel kijkt dwz paard, stal, ruiter, voedingspatroon, zadel e.d. Dus niet vanaf een plukje manen thuis, waarna je een rekening stuurt van 50 euro.

Ik vind het schandalig dat er mensen in de wereld zijn die de goede intenties waarmee de cursussen zijn gegeven beschamen om er snel rijk van te worden. Want ja dat is pure geldklopperij! Niet de techniek maar wel veel van de op deze wijze praktiserende mensen. Gelukkig wordt dit binnenkort onmogelijk gemaakt. Tenzij je therapeut bent met een gedegen opleiding zal je minimaal een veearts bij je moeten hebben, om dit in de toekomst te mogen doen. Gelukkig!

Intussen raad ik iedereen aan zijn gezonde verstand te gebruiken en vooral geen middeltjes aan je paard te gaan geven die vanaf een pluk manen, een mestbal of een foto worden voorgeschreven. Dat is vragen om problemen en een zichzelf respecterend Natuurgeneeskundige, homeopaat of holistisch arts zal zo absoluut niet te werk gaan !

An_J

DGKstudent

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 23:45

Kijk in die mening kan ik mij dus grotendeels wel vinden;
Uiteindelijk blijven natuurlijk ALTIJD de meningen verdeeld over de alternatieve geneeswijzen; dat zal altijd zo blijven, tenzij er hard wetenschappelijk bewijs op tafel komt;

Voor acupunctuur zijn er al hele aannemelijke theorien op de tafel gegooid, die mogelijke verklaringen kunnen vormen voor de werking van acupunctuur; zo zijn er ook wel onderzoeken geweest waarin men de werking van acupunctuur vergeleek met de werking van de praam (best interessante onderzoeken); wetenschappelijk zoekt men ene verklaring in zenuwbanen, en in de endorfines (morfine-achtige lichaamseigenstof) die een paard aanmaakt tijdens het aandraaien van een praam of in reactie op een acupunctuurnaald;

Voor de meeste andere alternatieve geneeswijzen blijft er heel erg veel scepsis in de wetenschappelijke wereld;
Bij mij op school (studie Diergeneeskunde aan de Univers. van Utrecht) zijn er op het gebied van homeopathie (en wat minder geld dit voor acupunctuur aangezien daar de wetenschap wat meer van weet) 2 kampen:
- Believer en Non Believers;
Ik schat dat de verdeling zo een 70:30 is in mijn studiejaar, waarbij de believers met name zitten inde Gezelschapsdierenstudiepaden; ik schat zo een 3 a 4 mensen van de 30 paardenmensen, en bij de Landbouwhuisdieren een lager percentage;
De verdeling hiervan baseer ik op de vele discussies die er over worden gehouden in college verband;

Op het gebied van de alternatieve geneeswijzen zoals pendelen, wichelroedes, etc etc; schat ik dat zo een 5% daar serieus van overtuigd is;

Aangezien dit binnen de diergeneeskunde een zeer gevoelig punt van discussie is, organiseer ik met een paar andere mensen van een KWPN-commissie een keer een lezing met die Erik Laarakker; Aangezien ik vind onafhankelijk van wat mijn mening is over zijn geneesmethoden, het wel belangrijk vind dat je je mening ergens op moet baseren; je moet niet je mening baseren op iets dat je nog nooit gezien hebt; Hetzelfde met politiek, je moet naar elkaar luisteren;
Echter weet ik wel van Laarakkeer dat hij niet erg geliefd is door bepaalde dierenartsen van de faculteit; maar dat is dus ieders mening;

Om eerlijk te zijn behoor ik eigenlijk tot de kritische mensen, maar ik heb nergens een mening over voordat ik het in de werkelijkheid heb gezien en als er echt met harde cijfers kan worden aangetoond dat een dier van een kwaal geneest; dit moet natuurlijk een kwaal zijn die heel duidelijk aan te tonen was (niet iets wat iemand zomaar beweert); snap je??
Ik ben met name kritisch op wichelroedes en pendelen en dergelijke omdat men spreekt over energie en straling, zonder dat het in feite natuurkundig word gedefinieerd noch wetenschappelijk objectief kan worden vastgesteld (gemeten);
Nu weet ik er natuurlijk nog niet zoveel van af als jij (An_J), maar over welke straling praat men dan eigenlijk? op welk natuurkundig verschijnsel berust deze straling? leptonen? quarks?? electromagnetische straling? of nog kleinere subatomaire deeltjes??
Als dat zo is dan zou je het ook moeten kunnen meten met natuurkundige meetapparaten; want bijna alle straling kun je gewoon meten;

Maar goed, daarom ben ik ook best benieuwd naar de mening van Laarakker; je hebt zeker gelijk dat het belachelijk is dat iemand zonder naar een dier te kijken een diagnose stelt, en dat men dan vervolgens wel een mooie acceptgiro op de bus doet; dat zou niet meer holistisch zijn, toch?? (trouwens zijn de meeste paardenartsen holistisch; je betrekt wel degelijk dingen als het zadel, stal, voeding in je klinisch onderzoek; dat zijn vaker de dingen waar je in je onderzoek mee begint (anamnese))

groetjes!!!

DGKstudent

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 23:46

sjit foutje gemaakt: ik bedoel die percentages met BELIEVERS EN NONBELIVERS OMGEDRAAID; dus 30% believers en 70% NON BELIEVERS; stom rund dat ik ben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 23:52

Weet je wat jammer is
dat gewone DA's niet samenwerken met mensen die dan in homeopathie doen, hand oplegging of wat ook.

Als ik de Da moest geloven zat Kawa nu in de worst als 7 jarige.
Hij had ernstige vorm van ataxie, niks meer aan te doen.

Ik heb er een magnetiseur bij gehad en die wist me in 2 minuten te vertellen dat Kawa simpelweg spit in zijn rug had.
En hij had gelijk.
Blij dat hij er toch bij was geweest.

Kawa kon met de achterhand geen pas meer zetten, plotseling.
Was geen waardig bestaan meer volgens de Da (was het ook niet zo als hij er toen bij stond)

Daarna heb ik hem nog naar het de Z dressuur gereden en voor de fun ff 160 gesprongen Lachen

Owja, de DA die later eens vroeg of ik mijn paard nog had, was niet blij met bovenstaande verhaal, dat is toch jammer

Klopping

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 00:05

Gefeliciteerd, An , ik kon het niet zo mooi op papier krijgen. Heel goed en begrijpelijk uitgelegd. Hier sta ik volledig achter. Zoals DGKstudent zegt natte vingerwerk, hij heeft dus dan wel geen goede"toverman" voor gehad. Er zijn wel degelijk hele goede"tovermannen en vrouwen" Hij zegt open te staan, nou in zijn woorden zie ik geen openheid, maar alleen kleingeestig en kortzichtigheid en absoluut niet de wil tot begrip. Hij zegt ook "veel geld", de meeste"tovermannen" zijn ook dierenarts en hebben een stevige onkostenrekening in hun studiejaren opgelopen . Mijn simpele mening is open staan is niet afkeuren, zeker als het een dierenarts is en ook nog homeopaat. Die testen waar je het over hebt, daar houden de echte zich niet mee bezig. Deze homeopaten /dierenartsen hebben nog meer geld uitgegeven aan hun apparatuur en dus geen kleinere kostenpost. Hij heeft het over respect , nou waarvoor? Hij zegt ook niet te willen afkraken , zie ik zeker verkeerd. bacterien bestijden met een wormkuur, ik denk niet dat die toverman dat heeft gezegt of bedoeld, het kan zijn om de uitleg te verduidelijken moet je soms rare dingen zeggen. Voor het geld kun je ook gerust vergeten, want hem jij ooit gezien hoe ze wonen, nou ik wel. Echt geen kapitale villa's hoor. Waar Erik Laarakker woont weet ik niet maar ik heb les van hem gehad en hij zit goed inelkaar in zijn "ei", ik vond het jammer dat de lessen klaar waren. Hij geeft een goede duidelijke uitleg en is zeker geen kwakzalver.
Gelukkig genezen er paarden en pony's spontaan uitzichzelf, haleluja, maar als er antibiotica nodig is ontkomt zelfs zo'n "zelfgenezer" er niet aan.Een homeopaat zal een kwaal niet aan laten slenderen, daar is hij en het paard niet meegediend. Maar een genezing heeft tijd nodig. Ook met antibiotica neemt het tijd en dan is de genezing nog niet een feit, maar een begin van binnenuit. Homeopathie is prachtig, verdiep je er in en verwonder jezelf over wat de mogelijkheden zijn en ga niet , zoals die idioten, slangengif drinken om te bewijzen dat homeopathie niet kan werken. We mogen hopen dat ze een waardige begravenis krijgen. Haha!

Klopping

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 00:15

de mening is wel anders geworden in een paar uur, mijn typen gaat niet zo snel , daarom heb ik zijn antwoord pas gezien na mijn mening . Dus er zit dus toch begrip en verstand , goed zo we zijn op de goede weg.

DGKstudent

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 00:16

Maar goed, wat ik al eens ergens anders op een forum heb gezegd is dat dierenartsen ook eens fouten kunnen maken;
Zeker zoiets als ataxie blijft gewoon iets moeilijks; het is echt niet simpel, ook niet na een 6 jarige enorm zware studie met 20 jaar studie; als ataxie een gemakkelijk probleem zou zijn, dan was het wel heel gemakkelijk;
maar zo ken ik ook genoeg mensen die dit hebben geprobeerd met ataxie, waarbij het dier er alleen maar op achteruit is gegaan (doordat adequate veterinaire behandeling uitbleef); dat was ook oa bij Laarakker;
Je kunt een dierenarts niet verplichten om samen te werken met een homeopaat en zeker niet met de wat moeilijk begrijpbare geneeswijzen, aangezien je als DA wetenschappelijk word opgeleid; je gaat niet zomaar iets doen waarvan eerlijk gezegd geeen harde feiten op tafel liggen;

Lees de discussie ovre Tildren maar na; van Tildren zijn harde feiten bekend; ze hebben gewoon 100 paarden onderzocht en behandeld en geconstateerd dat dat in iets van 62% van de gevallen voor spat er een significante vermindering van de kreupelheid optrad;
Dergelijke gegevens ontbreken gewoon domweg voor pendelen e.d.; die zijn totaal niet aangetoond; je kunt een DA dus niet verplichten omeen therapie voor te schrijven (wat het in feite zou zijn) waar van hij niet weet of het wel effectief is; want op grond van "horen zeggen dat het bij die en die heeft geholpen" kun je niks mee;
Als een DA een eigen overtuiging heeft dan is dat natuurlijk zijn of haar zaak;
Het blijft altijd maar met een aantal mensen die zeggen geholpen te zijn, maar de mensen waarbij het niet heeft geholpen zijn er ook genoeg, alleen die reageren niet zo fanatiek;
Ik zal je eerlijk zeggen dat mijn moeder al 4 jaar is behandeld voor ernstige reuma mbv alternatieve geneeswijzen(ook een magnetiseur): het heeft totaal niet, maar dan ook niks geholpen; Ze lijd nog evenveel als eerst, en daar word ik als betrokkene best kwaad over; al dat geld en die valse hoop(dat is het allerergste), en nog steeds die vreselijke pijn; (en dit is dan een mens, vind ik altijd erger dan een dier);

Zou mijn moeder beter worden, dan nog moet je grondig uitzoeken of dat dan ook daaraan zou liggen; het kan net zo goed aan een heleboel factoren liggen; en men concludeert dan helaas te snel en optimistisch, dan moet wel aan die geneeswijzen liggen;
Zo kun je ook niet zomaar concluderen dat iemand een persoon heeft vermoord als hij toevallig in zijn huis was rondom het tijdstip van de moord (misschien een scheef vergelijk, maar het gaat om het causale redeneren; dingen met 100% zekerheid kunnen vaststellen)
Vergeet daarnaast ook niet dat ook ziektes, een tijdelijke detente kunnen vertonen en na een bepaalde tijd gewoon weer hard terug kunnen komen;

Daar komt ook nog eens gewoon bij dat heel veel dierenartsen niet geloven in alternatieve geneeswijzen; je kunt die toch niet verplichten om daar mee in zee te gaan; Als de eigenaar dat zelf wil is dat natuurlijk zijn of haar eigen keus (maar niet van het dier, dat is het ook met reguliere DGK nooit natuurlijk);
Als jij niet gelovig bent, ben je toch ook niet verplicht om in de kerk te trouwen?

groetjes

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 00:23

Maar als je ze dan simpel weg zeggen dat het niet kan als je ze later weer spreekt.
Dat ze niet geloven dat je paard weer 100 % in orde is
nee, dat kan er bij mij niet in.

En met samen werken bedoel ik als ik nu zeg dat een magnetiseur heeft gezegt dat het in zijn rug zit, dan word de DA al kwaad en gaat het liefst in zijn zijn oor kijken bij wijze van spreken, want stel toch dat die magnetiseur gelijk had en dat zonder opleiding, brrr, dat kan niet hoor

Ow, die man vraagt maar 15 euro, komt ie nog voor aan huis ook

En ook ik ben pas gaan geloven toen hij bij mijn paard is geweest.
Hij kon zelfs vertellen hoe het gekomen is en hij vertelde een trucje, wat niet ieder paard dagelijks uitspookt, maar de mijne in die tijd wel.
Een trucje wat ik wist dat hij deed, maar die man zeker niet.
Toch kon hij het me vertellen.

DGKstudent

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 00:24

Klopping schreef:
, Hij zegt open te staan, nou in zijn woorden zie ik geen openheid, maar alleen kleingeestig en kortzichtigheid en absoluut niet de wil tot begrip. Hij zegt ook "veel geld", de meeste"tovermannen" zijn ook dierenarts en hebben een stevige onkostenrekening in hun studiejaren opgelopen . Mijn simpele mening is open staan is niet afkeuren, zeker als het een dierenarts is en ook nog homeopaat. Die testen waar je het over hebt, daar houden de echte zich niet mee bezig. Deze homeopaten /dierenartsen hebben nog meer geld uitgegeven aan hun apparatuur en dus geen kleinere kostenpost. Hij heeft het over respect , nou waarvoor? Hij zegt ook niet te willen afkraken , zie ik zeker verkeerd. Haha!

Ik snap niet waarom je dit op zo een persoonlijke wijze moet spelen;
Ik stel alleen maar vragen aan An_d;
Als ik niet open stond, dan organiseerde ik echt geen lezing waar ik dhr Laarakker uitnodig;
dus alsjeblieft houd de discussiue een beetje volwassen, en kom met argumenten tegen mijn stellingen en niet tegen de persoon;
In deze discussie wordt altijd maar de kwestie van het 'harde bewijs' gemeden; daar mag toch best naar gevraagd worden?? dat is toch harstikke normaal; als jij zegt dat je goedkoop een auto kunt leveren, wil ik toch ook zeker weten, dat je dat ook echt kunt?? met alleen je woord heb je niets als het om zoiets gaat;

Klopping

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 00:25

Al ben je gelovig, kun je nog niet altijd in de kerk trouwen, dus daar kom je ook niet mee klaar. Maar ongeneeslijke aandoeningen kun je niet genezen, maar alleen misschien verlichten., niet met reguliere en ook niet metde alternatieve. Misschien zou je moeder een andere homeopaat kunnen zoeken, waar ze wel baat bij kan vinden.

Klopping

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 00:27

ik kan niet zo snel typen