dierenhealing,wie kan mij er meer over vertellen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: dierenhealing,wie kan mij er meer over vertellen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 01:01

Precies, hoge mate van magisch denken.

Bonita_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 01:19

teleurstellende actie Mod... Heb echt mijn best gedaan op goed onderbouwde racties, met vragen en dergelijke. Kritisch en sceptisch zeker! Maar niet vals of ruziezoekend. Waaaarom zijn bijna al mijn berichten gewist?! Waarom mag er geen gezonde discussie ontstaan? Ik snap het verwijderen van een aantal reacties en wellicht heb ik ook 1 zo'n soort reactie geplaatst maar er zijn ook dingen verwijderd die bijdragen aan de vragen van ts. Hypocrisie.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 17:55

Ts wil ervaringen, en dan over hoe het werkt, en hoe het werkt, niet dat niet werkt.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 18:11

Maar ik geef mijn visie hoe het werkt :)

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 18:12

Dat mag maar daat gaat dit topic niet over, en dat is wat de mod bedoelt.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:04

Oh, gaat het weer over readen? Waar is onze dynamische mod met haar itchy delete vingertje?

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:11

Ik vind de actie van de mod goed.
Het enige wat hier gedaan wordt is het healen en readen afkraken.
Na één keer weten we de gevaren ook wel.
De titel van dit topic is niet, dierenhealing de negatieve kanten?
En die zitten er niet eens aan, want healing is alleen maar goed behalve de oplichters.
Ts heeft nu vast wel goeie info gekregen, maar het blijkt wel weer hoeveel zin het heeft om zon topic te openen op bokt.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:13

Maar waarom mag je geen ander idee hebben over healen. Ik geloof dat readen en healen kan bestaan, maar om een andere reden dan energie banen of via geesten. Ik heb er een andere verklaring voor.

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:17

Tuurlijk mag dat wel, alleen het wordt steeds 1000x herhaald.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:23

Een normale modreactie was waarschuwen voor off topic gaan geweest.
Een interessante discussie deleten is belachelijk.
Het betekent bijvoorbeeld dat ik er niet op kan wijzen dat er geen sprake was van "alleen afkraken". Er werden zeer steekhoudende argumenten gegeven waarom reading het voor de gek houden van jezelf en je klanten is. maar ja die posts zijn op de mesthoop gegaan.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:25

grietje14 schreef:
Tuurlijk mag dat wel, alleen het wordt steeds 1000x herhaald.

Nou nou, 1000 keer valt wel mee hoor. ;)
Liever 10 keer wel, dan helemaal niet.

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:29

We weten het dan ook wel na 1x, als je dat dan 1 of 2x gezegd hebt oke,
maar houd het daar dan ook bij zodat er meer ingegaan kan worden op de vraag van ts.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:31

Ik ben ingegaan op de vraag, door ook goed in te lezen in de mens, door te kijken naar hoe Derek het doet. Je moet het immers leren van mensen die enorm overtuigend zijn.

Kuggur

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:32

Waarom? Heeft charisma iets te maken met competentie?

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:33

vuurneon schreef:
Ik ben ingegaan op de vraag, door ook goed in te lezen in de mens, door te kijken naar hoe Derek het doet. Je moet het immers leren van mensen die enorm overtuigend zijn.

Want?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:43

grietje14 schreef:
vuurneon schreef:

Want?

Als je zelf niet overtuigend kan over komen, krijg je nooit klanten. Kun je maar beter de goede voorbeelden eruit pakken.

grietje14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:48

Dat is logisch, maar als je een goeie healer bent en er in gelooft dan ben je vaak wel overtuigend.
Maar dat geld eigenlijk wel voor bijna alles.

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:50

marleen_usar schreef:
Ts wil ervaringen, en dan over hoe het werkt, en hoe het werkt, niet dat niet werkt.

Als er geen discussie mogelijk is en mensen niet eens willen horen dat het niet werkt en dat je in de maling wordt genomen voor een beste prijs ook nog, dan heet dat doodgewoon reclame en heeft helemaal niets met medisch te maken.
Er wordt alleen maar bevestiging gevraagd die in het straatje te pas komt.
Het gaat niet hier om een vraag hoe zou jij dat doen, nee het is als leuren aan de deur. Mensen die ook wat te vertellen hadden zijn weggegumd. de klanten die mogen gewoon reclame maken en dat hoort bij eenmaal andermaal en niet op medisch.

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 20:54

Het modjes probleem:
Zij hebben al veel goede discussie topics afgebroken.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 22:03

Moderatoropmerking:
Er zijn veel berichten uit dit topic verdwenen en afgesplit naar een ander topic. Jullie hebben volkomen gelijk dat het een goede discussie was over readers. Alleen ik vond hem hier niet op zijn plaats omdat TS daar niet om vroeg. We hebben overleg gehad en besloten een nieuw topic te openen. Later vanavond zullen de reacties terug zijn op Bokt en is er een apart topic voor de discussie over reading en healing.
Dit topic graag alleen reactie op de vraag van TS en anders is er het nieuwe topic voor de discussie over reading en healing. Daar kunnen voor- en tegenstanders hun mening geven.

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 22:13

Bedankt! Ik ben blij dat er wat met de kritiek is gedaan en de berichten terug geplaatst worden. Ik denk wel dat dit topic niet op medisch thuis hoort, maar wie weet reageer ik nu te voorbarig en wordt het alsnog verplaats naar een rubriek waar mensen geen hulp zoeken voor medische problemen met hun dier. Het oude niet volledige topic kan wat mij betreft wel op medisch, het is leerzaam met veel argumenten.
Laatst bijgewerkt door EstherHegt op 07-01-12 22:32, in het totaal 2 keer bewerkt

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 22:15

Dank! :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:03

Oh wow, dus we mogen nu gestuurd en op een aangewezen plaats het tegengeluid laten horen??? Tvtip: straks op 2 Das leben der anderen, een film die dit soort dingen op 2 manieren raakt: het achterhalen van informatie over anderen en hoe en waar vrijuit een mening verteld mag worden.

randalinpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-12 23:12

Maar gaat dit topic nog naar huiskamer, paardenpraat, of Spelletjes of zo?

Nu het alleen nog maar een reclame en Wij van WC-eend adviseren WC-eendtopicje is, hoort het overduidelijk niet meer op Medisch.

NickAltena

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-12 00:37

Dyonne schreef:
Er zijn veel berichten uit dit topic verdwenen en afgesplit naar een ander topic. Jullie hebben volkomen gelijk dat het een goede discussie was over readers. Alleen ik vond hem hier niet op zijn plaats omdat TS daar niet om vroeg. We hebben overleg gehad en besloten een nieuw topic te openen. Later vanavond zullen de reacties terug zijn op Bokt en is er een apart topic voor de discussie over reading en healing.
Dit topic graag alleen reactie op de vraag van TS en anders is er het nieuwe topic voor de discussie over reading en healing. Daar kunnen voor- en tegenstanders hun mening geven.

Bijna half 12 s'avonds....
Ik had graag een link gezien naar de plek waar die discussie dan wel mogelijk is ?
Komt die ook in de kantine/paardenpraat waar mijn lijn ook terecht is gekomen ?
Blijkbaar zitten hier toch genoeg mensen met ervaringen van readers en healers... maar mijn lijn kunnen ze daar niet vinden helaas....

Waarom niet zoals ik een moderator via PB heb voorgesteld naast de Medische lijn ook een "semi" medische lijn waarin dit soort onderwerpen voor de liefhebbers mogelijk zijn ? en waardoor iedereen eindelijk eens weet waar men nu aan toe is ?
Dan hoeven die readers en healers ook niet meer te reageren in een serieuze lijn als Medisch waar men toch hele andere kennis en adviezen verwacht.

Zou iemand me vertellen dat hij een medische opleiding volgt op een uni of ziekenhuis...dan zou ik schrikken als de naam van die opleiding "Healer" zou wezen .

En zo kom ik dan om toch bij het topic te blijven...bij de TS :

TS stelt de vraag "dierenhealing,wie kan mij er meer over vertellen? ".

Ik zou de TS een tegenvraag willen stellen....
Waarom denk je dat er geen reguliere opleiding op geen enkele Universiteit bestaat waarin je kan afstuderen op het vak Healer ?

IK denk namelijk dat zodra je de reden dáárvan snapt...en er nuchter over nadenkt...je deze vraag niet eens meer zou stellen.... ;)