Wazige type`s op stal.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

papagroom

Re: Wazige type`s op stal.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 18:03

laat eerst even duidelijk zijn dat dit filmpje niet door mij is gemaakt
topic gaat ook over wazige types in het algemeen en niet alleen over dit heerschap......
hij heeft wel een heleboel onnozele fans die met hem weglopen.
de behandelde paarden zaten voor de behandeling behoorlijk vast,en waren later wel wat beter,maarrrr,er werd ook beter en bewuster getraind,en dat was miz eerder de reden van herstel dan de therapie.
overigens heb ik ongeveer een jaar geleden een soortgelijk topic,onder de zelfde naam op PP geplaatst,waar ook heel wat over deze heer boven water kwam,en ik zelfs dreig mailtjes uit het buiten land kreeg.

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-10-11 18:05

de stal waar dit over gaat is niet mijn eigendom,en heb er dus niets over te zeggen

maureen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 18:09

Wat deze man doet valt voor mij niet onder alternatieve behandelingen maar kwakzalverij :( Wat een onzin, als je alleen al kijkt hoe hij zogenaamd laat zien dat het drukken op de rug geen pijn meer doet, kijk eens hoe hij duikt in zijn eigen schouders i.p.v. druk geeft op de rug, pure nepperij. De manier ook hoe hij het paard met kracht laat inbuigen en hem compleet scheef drukt, triest.....
Hij beweert op zijn eigen facebook een veterinare opleiding te hebben gedaan maar er staat niet bij aan welke universiteit....http://de-de.facebook.com/people/Tilen- ... 32?sk=info
Hij doet mij denken aan toen járen geleden dhr.Sidorak op mijn oude stal kwam en een lezing gaf en alle paarden onderzocht. Stuk voor stuk moesten ze állemaal met hem mee voor zijn speciale behandeling met één of ander zigeuner smeerseltje wat brandwonden veroorzaakte...Hij drukte ook zo leuk op de reflexpunten en volgens mij waren er 10 mensen van die stal gek genoeg om hun paard naar Friesland te brengen en te laten behandelen (ook nog eens voor toen 100 gulden per dag) Heb er geen één paard opgeknapt vandaan zien komen, wel gestressed en met nare plekken en ik werd meewarig aangekeken dat mijn paard niet "meemocht" van mij....
Ben in plaats daarvan bij Laarakker, holistische afgestudeerde DA gegaan die het dier met 3 pijnloze behandelingen beter voor elkaar had als al die andere paarden bij elkaar...daarbij was het hele verhaal wat bovengenoemde te melden had bij mijn paard totaal niet aan de orde :D
Moraal van dit verhaal :D gebruik je gezonde verstand en laat je niet gek maken. Opleiding etc. geeft toch wel even wat meer houvast en achtergrond, en zoals ook iemand eerder al aangaf is een osteopaat afgestudeerd en eerst fysiotherapeut geweest, anders mag je jezelf niet zo noemen ;) Dus daar durf ik gerust heen te gaan.

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 18:11

Zegt me meer iets uit onkunde, dan uit kunde van . Voodoo! :+
Best vreemd, kan ook helemaal niks over hem vinden! vind het maar een rare snuiter!

Maaikemo: Het klopt helemaal, Ik heb nog even via Mp gekeken en daar zijn er zat dagcursussen voor 'massages' bijvoorbeeld! erg leerzaam, maar zou het jammer vinden als mensen zich daarna al masseur zouden noemen! :)

Laatst hadden wij ook een kerel op stal bij andere paarden, vond het ook al een rare!
Hij kwam uit Duitsland en was zogenaamd handoplegger (ondertussen ging hij ook even je paard kraken)!
En gaf hij hele vreemde tips! ik kan nou niet echt zeggen als het nou zo is verandert door de behandeling of door de veranderende manier van rijden! :+

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 18:15

Dit doe je je paard toch niet aan, wat mankeer je zelf dan?

marjolein_el

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 18:21

Wat een schoft die vent, en wat een schoft van een eigenaar als je je paard dit aandoet.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 18:22

En er nog voor betalen ook.

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 18:32

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 08-11-24 10:34, in het totaal 1 keer bewerkt

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 18:37

Maar wat heb je eraan gemerkt dat het zo anders was?
en moest je zelf nog iets anders doen?

Opie1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 18:38

maureen schreef:
Wat deze man doet valt voor mij niet onder alternatieve behandelingen maar kwakzalverij :( Wat een onzin, als je alleen al kijkt hoe hij zogenaamd laat zien dat het drukken op de rug geen pijn meer doet, kijk eens hoe hij duikt in zijn eigen schouders i.p.v. druk geeft op de rug, pure nepperij. De manier ook hoe hij het paard met kracht laat inbuigen en hem compleet scheef drukt, triest.....
Hij beweert op zijn eigen facebook een veterinare opleiding te hebben gedaan maar er staat niet bij aan welke universiteit....http://de-de.facebook.com/people/Tilen- ... 32?sk=info
Hij doet mij denken aan toen járen geleden dhr.Sidorak op mijn oude stal kwam en een lezing gaf en alle paarden onderzocht. Stuk voor stuk moesten ze állemaal met hem mee voor zijn speciale behandeling met één of ander zigeuner smeerseltje wat brandwonden veroorzaakte...Hij drukte ook zo leuk op de reflexpunten en volgens mij waren er 10 mensen van die stal gek genoeg om hun paard naar Friesland te brengen en te laten behandelen (ook nog eens voor toen 100 gulden per dag) Heb er geen één paard opgeknapt vandaan zien komen, wel gestressed en met nare plekken en ik werd meewarig aangekeken dat mijn paard niet "meemocht" van mij....
Ben in plaats daarvan bij Laarakker, holistische afgestudeerde DA gegaan die het dier met 3 pijnloze behandelingen beter voor elkaar had als al die andere paarden bij elkaar...daarbij was het hele verhaal wat bovengenoemde te melden had bij mijn paard totaal niet aan de orde :D
Moraal van dit verhaal :D gebruik je gezonde verstand en laat je niet gek maken. Opleiding etc. geeft toch wel even wat meer houvast en achtergrond, en zoals ook iemand eerder al aangaf is een osteopaat afgestudeerd en eerst fysiotherapeut geweest, anders mag je jezelf niet zo noemen ;) Dus daar durf ik gerust heen te gaan.

Wat jij zeg over die man in Friesland. Die ken ik ook van jaren geleden. Stalgenoot had haar pony ook laten behandelen. Arme beest
Kwam gestrest terug en geen resultaat en wat je zei brandwonden. Weet niet meer hoe die man heette.

maureen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 18:49

Opie1991 schreef:
maureen schreef:

Wat jij zeg over die man in Friesland. Die ken ik ook van jaren geleden. Stalgenoot had haar pony ook laten behandelen. Arme beest
Kwam gestrest terug en geen resultaat en wat je zei brandwonden. Weet niet meer hoe die man heette.

Willy Sidorak ;)

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 18:50

Die vent kan zo een hals of nek van paarden breken.

Hou die man gewoon ver van je paarden vandaan.

Over dat drukken op de rug en kruis en daarna dat ie nergens op reageert net of het geen pijn meer doet, dat is gewoon een oude truc van oplichters. Zovan: ja het doet zeer en ff iets doen en daarna nog een keer erop drukken en het dier reageert er niet meer op, dan is het van he, dat heb ik goed gedaan he probleem gevonden blablablabla.

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 18:56

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 08-11-24 10:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 18:57

papagroom schreef:
Deze mafketel is hier aleen paar keer op stal geweest......niet normaa lmeer,de behandelde paarden moesten een weekbij komen.

Wat een idioot is dit zeg. Ik heb het filmpje niet eens af gekeken, ik krijg hier echt een rotgevoel bij.

Donkerblauw

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:01

Nou, dat soort figuren zijn absoluut niet welkom bij ons op het terrein. Van dat filmpje krijg ik wel de kriebels.. Stel je voor dat zo'n persoon iets blijvend veroorzaakt bij je paard..

Waarvoor dienen die goudspuiten dan? Die kende ik nog niet..
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 23-10-11 19:04, in het totaal 1 keer bewerkt

DDW1190

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:02

zijn gewoon spuiten die heel duur kosten vandaar de naam :)

maureen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:08

Donkerblauw schreef:
Nou, dat soort figuren zijn absoluut niet welkom bij ons op het terrein. Stel je voor dat zo'n persoon iets blijvend veroorzaakt bij je paard..

Waarvoor dienen die goudspuiten dan? Die kende ik nog niet..

Goudinjecties worden ook bij mensen gebruikt zie bijv. http://www.vumc.nl/afdelingen/patienten ... ecties.pdf

Opie1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:27

Ja bij ziekte van Crohn bij mensen maar dit slaat echt nergens op. Heb inderdaad het filmpje niet afgekeken want wordt er woest van. Wat een gek zeg.....

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:35

Die vent zou 's flink genomen moeten worden door 12 wilde hengsten.... misschien dat tie er wat van leert....

Opie1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:38

Snap ook echt niet dat er aanhangers zijn van deze man. De 1e de beste die mijn paard al door zijn mond die nhengstenketting wil doen kan van mij al vertrekken

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:40

Same for me, wat een idioot zeg.

smurfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:53

Bij ons op stal kunnen we een heel boekje vol schrijven, hij heeft bij ons gestaan.
Mijn persoonlijke mening is gewoon aangeven.

Bij ons is het een paar keer goed mis gegaan, maar er zijn mensen die lopen helemaal met hem weg.
Bij mij komt hij met geen vinger aan mijn paard.

Sietara

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:55

OEI!!!
dat die man dat durft...

zou hem niet in de buurt laten komen van mijn paard!!!
wat een griezel:S

Ik gebruik cardiflor zalf op aanraden van iemand en iedereen merkte dat het werkte en gebruikt het nu ook:D
mocht het paard echt iets hebben bel ik de veearts... of de hoefsmid om advies... dat werkt!!!

Fu_Qi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 19:59

.
Laatst bijgewerkt door Fu_Qi op 08-11-24 10:37, in het totaal 1 keer bewerkt

060606

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-11 20:06

_-:( Wat een kerel.. kom op zeg mensen kunnen toch nog wel een beetje nadenken en niet zomaar alles aannemen? Wat die man doet is gewoon te idioot voor woorden en ik had hem zelf even een naald in ze oog geprikt had hij dat bij mijn paarden geflikt..