Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
maureen schreef:Wat deze man doet valt voor mij niet onder alternatieve behandelingen maar kwakzalverijWat een onzin, als je alleen al kijkt hoe hij zogenaamd laat zien dat het drukken op de rug geen pijn meer doet, kijk eens hoe hij duikt in zijn eigen schouders i.p.v. druk geeft op de rug, pure nepperij. De manier ook hoe hij het paard met kracht laat inbuigen en hem compleet scheef drukt, triest.....
Hij beweert op zijn eigen facebook een veterinare opleiding te hebben gedaan maar er staat niet bij aan welke universiteit....http://de-de.facebook.com/people/Tilen- ... 32?sk=info
Hij doet mij denken aan toen járen geleden dhr.Sidorak op mijn oude stal kwam en een lezing gaf en alle paarden onderzocht. Stuk voor stuk moesten ze állemaal met hem mee voor zijn speciale behandeling met één of ander zigeuner smeerseltje wat brandwonden veroorzaakte...Hij drukte ook zo leuk op de reflexpunten en volgens mij waren er 10 mensen van die stal gek genoeg om hun paard naar Friesland te brengen en te laten behandelen (ook nog eens voor toen 100 gulden per dag) Heb er geen één paard opgeknapt vandaan zien komen, wel gestressed en met nare plekken en ik werd meewarig aangekeken dat mijn paard niet "meemocht" van mij....
Ben in plaats daarvan bij Laarakker, holistische afgestudeerde DA gegaan die het dier met 3 pijnloze behandelingen beter voor elkaar had als al die andere paarden bij elkaar...daarbij was het hele verhaal wat bovengenoemde te melden had bij mijn paard totaal niet aan de orde![]()
Moraal van dit verhaalgebruik je gezonde verstand en laat je niet gek maken. Opleiding etc. geeft toch wel even wat meer houvast en achtergrond, en zoals ook iemand eerder al aangaf is een osteopaat afgestudeerd en eerst fysiotherapeut geweest, anders mag je jezelf niet zo noemen
Dus daar durf ik gerust heen te gaan.
Opie1991 schreef:maureen schreef:Wat deze man doet valt voor mij niet onder alternatieve behandelingen maar kwakzalverijWat een onzin, als je alleen al kijkt hoe hij zogenaamd laat zien dat het drukken op de rug geen pijn meer doet, kijk eens hoe hij duikt in zijn eigen schouders i.p.v. druk geeft op de rug, pure nepperij. De manier ook hoe hij het paard met kracht laat inbuigen en hem compleet scheef drukt, triest.....
Hij beweert op zijn eigen facebook een veterinare opleiding te hebben gedaan maar er staat niet bij aan welke universiteit....http://de-de.facebook.com/people/Tilen- ... 32?sk=info
Hij doet mij denken aan toen járen geleden dhr.Sidorak op mijn oude stal kwam en een lezing gaf en alle paarden onderzocht. Stuk voor stuk moesten ze állemaal met hem mee voor zijn speciale behandeling met één of ander zigeuner smeerseltje wat brandwonden veroorzaakte...Hij drukte ook zo leuk op de reflexpunten en volgens mij waren er 10 mensen van die stal gek genoeg om hun paard naar Friesland te brengen en te laten behandelen (ook nog eens voor toen 100 gulden per dag) Heb er geen één paard opgeknapt vandaan zien komen, wel gestressed en met nare plekken en ik werd meewarig aangekeken dat mijn paard niet "meemocht" van mij....
Ben in plaats daarvan bij Laarakker, holistische afgestudeerde DA gegaan die het dier met 3 pijnloze behandelingen beter voor elkaar had als al die andere paarden bij elkaar...daarbij was het hele verhaal wat bovengenoemde te melden had bij mijn paard totaal niet aan de orde![]()
Moraal van dit verhaalgebruik je gezonde verstand en laat je niet gek maken. Opleiding etc. geeft toch wel even wat meer houvast en achtergrond, en zoals ook iemand eerder al aangaf is een osteopaat afgestudeerd en eerst fysiotherapeut geweest, anders mag je jezelf niet zo noemen
Dus daar durf ik gerust heen te gaan.
Wat jij zeg over die man in Friesland. Die ken ik ook van jaren geleden. Stalgenoot had haar pony ook laten behandelen. Arme beest
Kwam gestrest terug en geen resultaat en wat je zei brandwonden. Weet niet meer hoe die man heette.
Donkerblauw schreef:Nou, dat soort figuren zijn absoluut niet welkom bij ons op het terrein. Stel je voor dat zo'n persoon iets blijvend veroorzaakt bij je paard..
Waarvoor dienen die goudspuiten dan? Die kende ik nog niet..