Neusgaten open dmv tape?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:52

In_Black schreef:
StonedRomy schreef:
ik ben erg benieuwd hoe het met de hartslag dan gaat, waarschijnlijk ook beter.

Dat wil ik dus binnenkort uitzoeken. Hoewel wij nooit ernstig hoge hartslagfrequenties hebben gemeten. Het is vaak zelfs zo dat het paard nog bijna staat te pompen na een zware training terwijl de hartslag alweer bijna genormaliseerd is.

oke dat is interessant ja.
zo zie je maar dat paard en mens totaal anders gebouwd zijn...

supertinkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:53

In_Black, gebruik jij ze al dan, of interpreteer ik het dan verkeerd? Ik doe verder niks met crossen ofzo hoor, maar ik vind het wel interessant.

Saars

Re: Neusgaten open dmv tape?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:55

Ik hoop dat er wat verder onderzoek naar wordt gedaan, ben wel benieuwd wat het nu precies doet!

In_Black

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:55

Dat is bij heel erg getrainde mensen vaak net zo, StonedRomy. De hartslagfrequentie herstelt sneller als de ademhaling. Waar het mij om gaat, is het effect wat de pleister heeft op de hartslag tijdens de inspanning.

Nee Supertinkie, maar ik ga ze wel gebruiken. Ik vind dit zeer interessant.

Poosje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 20:56

En het topic is weer open mensen! Er zijn een heleboel offtopic berichten verwijderd en ik neem aan dat we vanaf heden weer lekker ontopic verder kunnen gaan ;)

StonedRomy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-11 21:03

In_Black schreef:
Dat is bij heel erg getrainde mensen vaak net zo, StonedRomy. De hartslagfrequentie herstelt sneller als de ademhaling. Waar het mij om gaat, is het effect wat de pleister heeft op de hartslag tijdens de inspanning.

Nee Supertinkie, maar ik ga ze wel gebruiken. Ik vind dit zeer interessant.

nu ik nog eens nadenk herstelt de hartslag sneller dan de ademhaling maar een eventuele ruis blijft langer duidelijk te horen dan een ademhalingsprobleem, bedankt voor het ophelderen.
en zou je willen laten weten wat er veranderd want ben nu wel erg benieuwd

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-11 21:28

Wie had er nou 6 voor 17 en waar?
Mijne hersteld qua hartslag goed op cross (al keer gedaan) maar ademhaling ik krijg hem metgeen mogelijkheid op adem gestapt en tijdens cross word hij op een gegeven moment "zwaar" je merkt dat in onvorzichtiger moeilijker vooruit etc. En gezien het in de adhaling/luchtweg zit, bedacht ik me ineens dat ik dit wel eens gezien had en ben erg benieuwd of het helpt :)

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-11 10:09

colette_007 schreef:
Wie had er nou 6 voor 17 en waar?
Misverstand, minderzijds. Canter verkoopt ze voor 17 euro per stuk. Als het het zijn de flairsz ijn, die dus 57,75 per verpakking kosten, aannemende dat ze die inkopen voor pakweg 45 euro, maken ze rond de 100% winst erop....
Het slimst koop je dus zelf gewoon een verpakking van 6. Ik heb nog geen andere merken gezien.
http://www.flairstrips.com/
De baleinen zijn natuurlijk niet keihard of vervelend voor het paard, maar gewoon stijf genoeg anders zou het geen nut hebben.
Op het filmpje how to apply kun je de harde delen duidelijk zien.

Wat het hart betreft, die pompt gewoon meer zuurstof rond, maar ik denk niet dat de harstlag op zich veranderd. Dan zou het dus onder doping gaan vallen nl, denk ik zo?
Iemand ervaring die met een hartslagmeter rijdt?

Ashley5760

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-11 11:42

Nee lijkt mij ook niet het hart pompt even hart maar bloed neemt meer zuurstof op omdat dit meer tot beschikkimg is lijkt me. Heb alleen nog geen hartslagmeter om t te bekijken ;)