quartel schreef:...sterkte daar......je bent denk ik een fijne baas geweest
dankje ik vind het fijn om te horen dat je mij , een goede baas vind geweest voor mijn paard.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
astridelise schreef:Mijn paard heb ik ook in laten slapen op de kliniek. Onder een mooie grote boom doen zij dat daar en er ligt een heuveltje onder zodat het paard daar tegen aan zakt. Ik ben achter een muurtje blijven staan tot dat hij lag en toen als een speer ernaar toe gerent. Rendac heeft hem ook daar opgehaald, zodat er niet meer mee gesleept hoefde te worden. Het is allemaal heel rustig verlopen en als ik weer voor deze moeilijke keuze kom te staan dan gaat het op dezelfde wijze.
Wat ik wel heel moeilijk vond is om hem daar achter te laten toen ik weer naar huis ging, ik heb net zolang uit het autoraampje gehangen totdat ik hem niet meer zag en toen de ogen uit mijn kop gejankt.
Ik wens jou heel sterkte en je hebt een moeilijke maar dappere keuze gemaakt.
ps. wat het mij gekost heeft doe ik via pb.

grace1989 schreef:Wat ik hierboven lees is niet het geval.
Bij de Rendac hoeft een paard niet aan de weg te liggen.
Misschien wel als je hem met de grijper laat ophalen.
Maar zoals ik het heb laten doen, apart op laten halen, mag hij gewoon ergens op het terrein liggen.
Als er maar een auto naar toe kan.
Ze komen dan met een auto en een speciale trailer.
gipsyboy schreef:grace1989 schreef:Wat ik hierboven lees is niet het geval.
Bij de Rendac hoeft een paard niet aan de weg te liggen.
Misschien wel als je hem met de grijper laat ophalen.
Maar zoals ik het heb laten doen, apart op laten halen, mag hij gewoon ergens op het terrein liggen.
Als er maar een auto naar toe kan.
Ze komen dan met een auto en een speciale trailer.
dit klinkt wel fijn en vriendelijk.
het is dus wel mogelijk om hem op het land/terrein te laten liggen, als er maar een auto met trailer bij kan.
dat is beter dan langs de weg.
ik heb het gelukkig nog nooit meegemaakt. een paard inslapen.
enkel een keer met een schaap, dat was ingeslapen en die is wel bij de weg opgehaald.
[/quote]
ik keek hem aan hij keek naar mij
ik zij mijn liefste paard het is tijd om te gaan.
je zit voor altijd in mijn hart.