Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
appiesjappie schreef:poeh zeg!! wat veel.Dat heb ik echt nog nooit gehad! Wat erg zeg. Daarom heb ik nooit aaneen verzekering gedacht! Omdat ik echt nog nooit wat met mijn paarden heb gehad.
mirgino schreef:appiesjappie schreef:poeh zeg!! wat veel.Dat heb ik echt nog nooit gehad! Wat erg zeg. Daarom heb ik nooit aaneen verzekering gedacht! Omdat ik echt nog nooit wat met mijn paarden heb gehad.
laten we hopen dat dat ook zo blijft en dat dit paard snel geholpen word en het dan ook over is
maar goed als jij 18 jr premie had betaald was je ook een vermogen kwijt en nooit iets aan gehad![]()
als je het dan uitsmeert over die 18 jaar dan is het nog weinig,wat de kosten ook mogen zijn straks.
appiesjappie schreef:ja ik heb al een email gekregen. Mar dan ben ik alleen aan reiskosten 114 euro! en daarna 137 euro voor 2 foto''s maar denk wel dat er meer gemaakt moet worden omdat we wel ongeveer weten waar ze pijn heeft niet precies!! en ik ben nu 30 euro per dag kwijt aan pijnstillers en en weet niet eens wat we vorige week kwijt zijn geweest aan pijnstilling en consult.
My_Chimanga schreef:quartel schreef:persoonlijk denk ik wel dat ieder paard het waard is om even na te laten kijken, maar dat ben ik
Mee eens!
Ze werken toch altijd voor je en doen hun stinkende best....! Mijn dame heb ik ook maar gelijk weer verzekerd ja!
83 euro per kwartaal ofzo?
annewill schreef:Jeetje wat een ellende.. Ik zit ook midden in een verbouwing en bid dat er nu niks mis gaat. Anders heb ik ook een probleem. TS veel sterkte met deze situatie.
Joke13 schreef:Beste, een bovenbeen breken is inderdaad niet makkelijk, maar wel mogelijk. En een foto van het bovenbeen maken is supermoeilijk omdat je daar een enorm sterk toestel voor nodig hebt ( gezien de enorme spiermassa rond het bovenbeen). Veel succes en als het een troost mag zijn, in België is er zelfs geen verzekering!!