Ervaringen Hippozorg

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jytte

Re: Ervaringen Hippozorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 10:41

Aha!

Ik ga deze discussie niet voeren, het is niet mijn paard, en ook niet mijn keus.
Oja, en mn vrienden kies ik zelf wel uit :D

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 12:03

Het is ook geen aanval op jou hoor (van mij iig).
Ik weet verder niet wat het dier nou precies heeft en welke verzekering+voorwaarden jouw vriendin heeft.
Maar als ik een verzekering was hoef je bij mij ook niet 1,5 jaar te proberen geld te krijgen omdat je paard zo slecht is dat deze afgemaakt moet worden. Dan had ik je zelf al uit de verzekering gedonderd. :o

Jytte

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-11 18:47

nou het paard is 1,5 jaar geleden niet afgekeurd. En de da heeft een extra behandeling aangeraden als ik het goed heb.. Allemaal vaag iig. Het getouwtrek is begonnen om de ziektekostenverzekering. Wilde eea niet uitkeren, en nu is de situatie dermate verslechterd dat de da hem afkeurt. Het fijne en om welke polis het precies gaat, weet ik er niet van, maar dat de hippo vreemd doet moge duidelijk zijn lijkt me..

sylviel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-11 10:57

Het tussen bedrijf belde me op met de melding dat de inspecteur van Hippo Zorg me probeert te bellen, maar dat ik niet bereikbaar ben.. Larie, ik krijg geen telefoons van hem..
In augustus kreeg ik te horen dat hij in september langskwam en tot hier toe heb ik nog niemand gehoord of gezien...

Ik was er echt klaar mee, met zo'n verzekering ga ik niet in zee..wel, ik heb een klachtenbrief gestuurd naar Hippo Zorg en het bedrijf dat tussen persoon is ( kwoon in België) , ik kreeg geen antwoord..

Tot ik gisteren een rekening in de bus kreeg.. van 137€... :(
ik heb helemaal nog geen verzekering lopen bij hun, ik zit nog altijd te wachten op de inspecteur... _-:(

Ongelofelijk!
ik stuur morgen terug een brief en bel hen op, deze praktijken...