Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
nikitabanana schreef:weetje wat ik triest vind!
dat jullie haar zo de grond in stampen naar alles wat ze voor het paard heeft gedaan..!
ts heeft heel veel geld in dr paard gestoken.. en dat is wel goed maar dat ze voor deze afloopt kiest weer niet.. het is ook nooit goed op bokt, en het ergste vind ik dan nog dat jullie haar een schuldgevoel lopen aan te praten! (ik zou ook niet voor deze afloop kiezen maar het is ts dr eigen keuze)
ts ik vind het knap wat je allemaal voor je paard hebt gedaan!
nikitabanana schreef:weetje wat ik triest vind!
dat jullie haar zo de grond in stampen naar alles wat ze voor het paard heeft gedaan..!
ts heeft heel veel geld in dr paard gestoken.. en dat is wel goed maar dat ze voor deze afloopt kiest weer niet.. het is ook nooit goed op bokt, en het ergste vind ik dan nog dat jullie haar een schuldgevoel lopen aan te praten! (ik zou ook niet voor deze afloop kiezen maar het is ts dr eigen keuze)
ts ik vind het knap wat je allemaal voor je paard hebt gedaan!
roybrit schreef:We werken nu na het afscheid toe, ik ga hem nog alles geven wat hij lekker vind!! want ik wil het best voor mijn paard.