Ze ziet er echt uit alsof ze het leuk vind, erg mooi om te zien!
Freedom007
Geplaatst: 05-01-11 21:16
Geweldige foto's en filmpje!!! Geeft een mooi beeld wat ze daar doen!
Ze ziet er zo vanaf het filmpje en de foto's goed en happy uit!
Ook ik duim mee!!!!!!
DraakjeII
Geplaatst: 05-01-11 22:00
Ik hoop dat ze weer helemaal hersteld.
Of ze dan van 1 minuut en 10 seconden zwemmen per dag (dat is wat ik zie op het filpje) is hersteld weet ik niet. Of doen ze dit meerdere keren per dag ?
Idd het zwemmen is erg zwaar. De eerste paar dagen dat ze daar was zwom ze alleen rechtdoor, en dat zo'n 15x achter elkaar. Daarna beginnen ze met 1 rondje en later meer rondjes. Voor dit filmpje had ze dus ook al gezwommen..
Haar artrose mag niet te zwaar belast worden, dus dit is haar max aan zwemmen! De mensen weten daar precies hoe lang een paard mag zwemmen..
Ik vond het ook onwijs leuk om te zien dat ze het zelf ook leuk vind!! Oortjes naar voren! Ben trots op haar...
En normaal gesproken komen ze naast het zwemmen ook 's ochtends en 's middags in de stapmolen. Dus ze zijn heel de dag in handen.
Aangezien die van mij nog niet teveel belast mag worden komt ze nog niet in de stapmolen!
fionaa
Geplaatst: 06-01-11 18:10
Wat een fijn beeld geeft dit! Je meisje vind het ook goed zo, lekker dr oortjes naar voren. Je ziet aan dr dat ze ook er voor wilt gaan, ervoor wilt vechten
Wees maar trots op je meisje! En natuurlijk ook op jezelf
Ja ik heb het filmpje zelf ook al 100x bekeken Ben nu gewoon erg benieuwd of het ook het gewenste effect heeft! Zo niet, dan heb ik haar iig een onwijs leuke bezigheid en ervaring gegeven!
tosha
Geplaatst: 06-01-11 23:52
ben super blij voor je, dat het goed gaat met je paardje en inderdaad een echte waterrat succes en ik blijf jullie volgen
steinstein
Ik hoop ook dat je goed nieuws gaat krijgen!! Ik hoor heel veel goede verhalen over deze therapie.
bandita
Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-11 20:47
Ja klopt, hoor ook goede verhalen... Maar stel dat er vooruitgang is geboekt, en ik neem haar mee naar huis, ben ik bang dat het weer achteruit gaat...
Dus overweeg dan wel haar daar nog een maandje te laten staan! Geef al mn loon aan mn paardje (L)