Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ayasha schreef:EstherHegt schreef:
Ja ik lees en in geen een quote van mijzelf dat beweer ik dat het niet mag, mij gaat het er om dat mensen monddood worden gemaakt als er kritisch wordt gedacht. Er is een risico dat door mensen wordt erkend maar dat risico wordt gebagatelliseerd door de opmerking dat je er in moet geloven anders werkt het niet, dat stoort, dat is de methode die wordt gebruikt om mensen monddood te maken en waar Bokt ook intuint. Je mag alleen meepraten als je ervaring hebt, ik doe dat maar ook ik schijn niet goed te lezen omdat ik kritisch ben. Dat zie je ook in verschillende topics steeds terugkomen bijvoorbeeld centrale topics met ernstige aandoeningen daar wordt reclame gemaakt voor readers in plaats van verwezen te worden naar een dierenarts en een juiste behandeling. Readers die de meest bizarre ziektes vaststellen die niet eens bij paarden voorkomen.
Dat wordt door 1 persoon gezegd en 2 andere zitten er meteen boven op dat het onzin is. Wil je echt alle readers verantwoordelijk houden voor iemand die te veel in zichzelf geloofd?
EstherHegt schreef:Juut schreef:Wil je alsjeblieft even terug lezen? Ik heb jou hierin namelijk al een paar x gelijk gegeven, net zoals Ayasha in de quote hierboven doet.
Ja ik lees en in geen een quote van mijzelf dat beweer ik dat het niet mag, mij gaat het er om dat mensen monddood worden gemaakt als er kritisch wordt gedacht. Er is een risico dat door mensen wordt erkend maar dat risico wordt gebagatelliseerd door de opmerking dat je er in moet geloven anders werkt het niet, dat stoort, dat is de methode die wordt gebruikt om mensen monddood te maken en waar Bokt ook intuint. Je mag alleen meepraten als je ervaring hebt, ik doe dat maar ook ik schijn niet goed te lezen omdat ik kritisch ben. Dat zie je ook in verschillende topics steeds terugkomen bijvoorbeeld centrale topics met ernstige aandoeningen daar wordt reclame gemaakt voor readers in plaats van verwezen te worden naar een dierenarts en een juiste behandeling. Readers die de meest bizarre ziektes vaststellen die niet eens bij paarden voorkomen.
fresco1234 schreef:@estherhegt en consoirten: open ergens anders een discussietopic waar jullie je ei in kwijt kunnen, dan kan je daar van hartelust je welles nietes gaan voeren
hier dus ervaringen... positieve én negatieve
Orlinapaard schreef:@ Fresco: In mijn eerste post heb ik een ervaring van een goede vriendin beschreven, wat ik toen ook duidelijk gesteld heb.
Zelf heb ik geen ervaringen met readings of aanverwanten omdat ik het nut er niet van in zie.
Ik ben wetenschappelijk gevormd (diergeneeskunde) en enkel het feit dat we hierover nooit wat te horen kregen in de opleiding zegt voor mij al genoeg.
Ik sluit mij dan ook aan bij de voorgangers die stellen dat dit topic niet thuis hoort in een medische rubriek.