healing/magnetiseren/reading voor je paard, resultaten?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fresco1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-10 23:30

wanneer je tegen een paard schreeuwt, hoort ie je niet
wanneer je tegen een paard fluistert, zal ie alle moeite doen om je te begrijpen
ik heb ook wel eens een reading gehad waarvan ik dacht, moa dit klopt niet echt
geeft niks, uiteindelijk beslis ik zelf of ik er iets mee wil

ik ken geen readers, healers, magnetiseurs die zeggen dat ze een da kunnen vervangen
er is op de lijnen geen enkele consulent die dat zal zeggen en dat uberhaupt mogen zeggen

het kan je ondersteunen en je inzicht geven

wanneer het niet klopt, is dat jammer (op je werk maak je volgens mij ook wel eens fouten, heb je daarom met een verkeerde intentie je werk gedaan, ik dacht het niet)
en: word je eigen intuïtie bevestigt, want vaak weten mensen het zelf

een goede healer, reiki master, magnetiseur, ..., ondersteunt
en ja als het zijn werk is, mag ie ervoor worden betaald

@estherhegt en consoirten: open ergens anders een discussietopic waar jullie je ei in kwijt kunnen, dan kan je daar van hartelust je welles nietes gaan voeren

hier dus ervaringen... positieve én negatieve

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 23:35

Ayasha schreef:
EstherHegt schreef:

Ja ik lees en in geen een quote van mijzelf dat beweer ik dat het niet mag, mij gaat het er om dat mensen monddood worden gemaakt als er kritisch wordt gedacht. Er is een risico dat door mensen wordt erkend maar dat risico wordt gebagatelliseerd door de opmerking dat je er in moet geloven anders werkt het niet, dat stoort, dat is de methode die wordt gebruikt om mensen monddood te maken en waar Bokt ook intuint. Je mag alleen meepraten als je ervaring hebt, ik doe dat maar ook ik schijn niet goed te lezen omdat ik kritisch ben. Dat zie je ook in verschillende topics steeds terugkomen bijvoorbeeld centrale topics met ernstige aandoeningen daar wordt reclame gemaakt voor readers in plaats van verwezen te worden naar een dierenarts en een juiste behandeling. Readers die de meest bizarre ziektes vaststellen die niet eens bij paarden voorkomen.

Dat wordt door 1 persoon gezegd en 2 andere zitten er meteen boven op dat het onzin is. Wil je echt alle readers verantwoordelijk houden voor iemand die te veel in zichzelf geloofd?

Argumenten hebben geen zin ik houd het weer voor gezien. Jammer ook voor toekomstige slachtoffers. In ieder geval heb ik dat niet op mijn geweten. Ik heb ontopic mijn ervaring gemeld en gewaarschuwd. Mijn ervaring is niet positief geweest.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 23:36

Estherhegt deelde een negatieve ervaring die vervolgens bruutweg afgekapt werd. Nogal wiedes dat er dan een discussie ontstaat zoals die wat er nu is.

Ik heb er zo helaas wel gekend en het duurt vaak tijden voor die door de mand vallen. En ik weet dat er op dit moment nog eentje op bokt zit die denkt DA te zijn :x Helaas wilde betreffende bokker niet zeggen wie haar reading ging doen. :x

Juut

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 23:46

EstherHegt schreef:
Juut schreef:
Wil je alsjeblieft even terug lezen? Ik heb jou hierin namelijk al een paar x gelijk gegeven, net zoals Ayasha in de quote hierboven doet. ;)

Ja ik lees en in geen een quote van mijzelf dat beweer ik dat het niet mag, mij gaat het er om dat mensen monddood worden gemaakt als er kritisch wordt gedacht. Er is een risico dat door mensen wordt erkend maar dat risico wordt gebagatelliseerd door de opmerking dat je er in moet geloven anders werkt het niet, dat stoort, dat is de methode die wordt gebruikt om mensen monddood te maken en waar Bokt ook intuint. Je mag alleen meepraten als je ervaring hebt, ik doe dat maar ook ik schijn niet goed te lezen omdat ik kritisch ben. Dat zie je ook in verschillende topics steeds terugkomen bijvoorbeeld centrale topics met ernstige aandoeningen daar wordt reclame gemaakt voor readers in plaats van verwezen te worden naar een dierenarts en een juiste behandeling. Readers die de meest bizarre ziektes vaststellen die niet eens bij paarden voorkomen.

Je beweert niet dat het niet mag nee...je stelt simpelweg dat het allemaal kwakzalverij en geldklopperij is, dat het niet op 'medisch' thuishoort, dat Bokt er zn verantwoording in zou moeten nemen...hoe wil je dat dan noemen???

Zoals ik eerder had aangegeven; ook ik vind het onzin dat je als baasje moet 'geloven' om een behandeling te laten slagen; een dier staat er prima voor zichzelf voor open. Baasje hoeft alleen maar objectief te willen zijn. 'Je moet er in geloven, anders werkt het niet' wordt dus echt niet door iedereen geroepen, algemeen mensen moonddood maken is dus geen sprake van.
Je mag kritisch zijn, heb je na jouw ervaring alle recht op. Maar het is jammer dat je alles en iedereen nu afdoet als kwakzalvers, niet waar en geldklopperij. De readers waar jij het over hebt, die vreemde ziektes vast stellen of die voor eenbezoek aan de da zouden gaan, dat zijn personen waar ik net zo min achter sta. dat je nu zo doorslaat naar de andere kant is jammer, want jou verhaal is wel degelijk een goede waarschuwing. Namelijk; kijk heel goed uit met wie je in zee gaat.

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-10 23:48

ben het met je eens Juut

EstherHegt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 00:32

fresco1234 schreef:
@estherhegt en consoirten: open ergens anders een discussietopic waar jullie je ei in kwijt kunnen, dan kan je daar van hartelust je welles nietes gaan voeren

hier dus ervaringen... positieve én negatieve

Ik heb hier op getemd om de reden dat ik on topic was en mijn negatieve ervaringen deelde. Ik heb nog net niet getemd op persoonlijke aanval. Want wie is estherhegt en consorten?

Ayasha
Blogger

Re: healing/magnetiseren/reading voor je paard, resultaten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 09:31

Esterheght en consorten zijn vermoedelijk orlinapaard, juut, jij en ik :+

fresco1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-10 11:00

@esther: dankje voor het delen van jouw negatieve ervaring.
ook dat is belangrijk want daar gaat het tenslotte in dit topic om: over het delen van positieve én negatieve eigen ervaringen, dus niet van een vriendin of kennis, maar je eigen ervaring - en dus ook niet delen van frustraties maar wel van je ervaring, dus nadat je het advies van die healer/reader/magnetiseur hebt opgevolgd, want alleen dan heb je een ervaring - en na teruglezen denk ik dat jij het super verwoord hebt!
en consorten zijn degene die hier komen spuien zonder een eigen ervaring te delen.
@ayasha: neen, jij onderbouwt iets en je hebt de ervaring, je deelt hier geen frustraties of spreekt niet met een gefrustreerde ondertoon.

@juut en orlinapaard: ik heb het even niet meer in mijn gedachten, maar jullie hebben er ook ervaring mee dat een healer/reader/magnetiseur heeft geholpen? met een positieve of negatieve uitwerking?

een ervaring is wanneer je het hebt gedaan en een resultaat hebt, negatief of positief

wie nog meer ervaringen? dus zowel positieve als negatieve
het lijkt mij leuk om wat meerdere ervaringen te kunnen lezen, dat is altijd wel leuk, daarvoor is een forum lijkt mij, je hoeft het niet eens te zijn, maar je kan wel fijn ervaringen met elkaar delen.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 11:03

Kan me wel voorstellen dat sommige gefrustreerd zijn ook hoor fresco... Als mensen zo iets tegen je zeggen op het moment dat je beste maatje vecht voor zijn leven dan zou ik ook geen lieverdje zijn... :\

Ik persoonlijk heb hele leuke ervaringen met readings, mensen die heel verbaast reageren en die me soms maanden later nog een PB sturen om te bedanken. :D Vind het echt kl*te dat ik op het moment geen tijd heb om me er een keer rustig voor te zetten... Maar mijn hoofd is zo druk... Geen moment om readings te doen... Maar de feestdagen komen er aan! Dan zou het rustiger gaan worden. :)

Orlinapaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 19:12

@ Fresco: In mijn eerste post heb ik een ervaring van een goede vriendin beschreven, wat ik toen ook duidelijk gesteld heb.
Zelf heb ik geen ervaringen met readings of aanverwanten omdat ik het nut er niet van in zie.
Ik ben wetenschappelijk gevormd (diergeneeskunde) en enkel het feit dat we hierover nooit wat te horen kregen in de opleiding zegt voor mij al genoeg.
Ik sluit mij dan ook aan bij de voorgangers die stellen dat dit topic niet thuis hoort in een medische rubriek.

Moonlightje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:03

Als dit topic verkeerd zou staan, dan had de mod het toch wel gezegd en tevens verplaats. toch?

fresco1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-10 20:24

Orlinapaard schreef:
@ Fresco: In mijn eerste post heb ik een ervaring van een goede vriendin beschreven, wat ik toen ook duidelijk gesteld heb.
Zelf heb ik geen ervaringen met readings of aanverwanten omdat ik het nut er niet van in zie.
Ik ben wetenschappelijk gevormd (diergeneeskunde) en enkel het feit dat we hierover nooit wat te horen kregen in de opleiding zegt voor mij al genoeg.
Ik sluit mij dan ook aan bij de voorgangers die stellen dat dit topic niet thuis hoort in een medische rubriek.

dus je spreekt niet vanuit een eigen ervaring? dat is jammer.
het feit dat je niet iets te horen kreeg in je opleiding zegt mij ook genoeg: wat de boer niet kent dat eet hij niet
dus we doen gewoon alsof het er niet is, kunnen we geen moeilijke vragen krijgen ook
en kunnen we zeggen dat we het niet kennen

nou dat is lekker handig zeg!
zo iemand wil ik al helemaal niet in de buurt van mijn dieren

ik heb een dierenarts, gestudeerd en wel, en da is ook holistisch en geeft zelfs cursussen in communicatie met dieren
mijn hond wil naar geen andere dierenarts
ben toevallig eens bij een gewone geweest, die raust er maar van alle soorten pillen in...
neen dat wil ik niet meer

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:25

In een opleiding kunnen ze het niet op nemen omdat er niets bewezen is fresco. Zo werkt de wereld nu eenmaal niet. :)

fresco1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-10 20:29

dat is dus niet waar
er bestaat een opleiding in nederland, de rathega-opleiding, waarbij afgestudeerde artsen leren werken met bioresonantie.

fresco1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-10 20:31

Wat is biofysische geneeskunde?

Biofysische geneeskunde houdt zich bezig met informatieoverdracht door beïnvloeding van de vele hormonale, enzymatische, extra- en intercellulaire processen die zich in het menselijk lichaam afspelen.

Een belangrijk uitgangspunt binnen de biofysische geneeskunde is, dat biofysische processen gedomineerd worden door onze beleving, ons zijn, onze gedachten, onze emoties. Biofysische geneeskunde kan gezien worden als de geneeskunde die zich specifiek richt op de wisselwerking in en rondom het organisme.

Alles wat in het lichaam plaatsvindt, wordt door de Biofysische geneeskunde processen genoemd. Biofysische processen (biologische reacties) zijn onze warmteregulatie, circulatie, hartkracht, ademhaling, stofwisseling, afweerkracht, bloedstolling, uitscheiding van afvalstoffen en de controlemechanismen vanuit de hersenen.

dus het bestaat niet?
misschien voor jullie niet

fresco1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-10 20:33

Het boek gaat ook in op de diagnostiek en therapieën, die in alle opzichten gebaseerd zijn op biologisch elektromagnetisme, zoals de bioresonantietherapie en elektroacupunctuur. Het laat verder zien dat geneeswijzen zoals homeopathie en acupunctuur, waar veel biofysische praktijken mee werken, ook te beschouwen zijn als elektromagnetische geneeskunde.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:37

Mijn dierenarts heeft ook haar Reiki 1 en 2 en gebruikt dat (wanneer nodig) in haar praktijk!
Ben super blij dat zij daar voor open staat en dat er tenminste ook mensen zijn die het een of het ander niet uitsluiten en zien dat sommige dingen heel goed samen kunnen werken!

fresco1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-10 20:38

leuk he kentaro, dan weet je tenminste dat álles ingezet wordt, en niet enkel een deel...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:38

Dat heeft niks met het paranormale te maken Fresco, talloze psychologen waren er 50 jaar terug al vrij zeker van dat onze beleving een inmense invloed had.

fresco1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-10 20:40

dus dat heeft ALLES met het paranormale te maken
want je ziet het niet
maar het is er wel

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:42

Neen dat is gewoon de werking van je geest, tenzij je depressies en andere psychische ziektes ook paranormaal wilt noemen?

fresco1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-10 20:43

ayasha, ik ga geen welles nietes spelletje doen

wanneer je magnetiseert/healt/readt zit je op energetisch niveau te werken en dit werkt door op stoffelijk niveau

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:45

Ofwel: je zit vast? :+
Laat ook maar. :)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-10 20:46

Reiki is niet paranormaal, maar voor heel veel mensen valt het wel onder het alternatieve!!!

fresco1234

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-10 20:48

neen ayasha, ik zit niet vast
dat kan niet omdat er altijd een oplossing is

zelfs door te zeggen lamaar, doe je nog iets.

maar okee, we kunnen eindelijk weer terug naar ervaringen, positieve en negatieve.