Allison, heel veel sterkte vandaag en je neemt de beste beslissing voor Belle die je kunt maken. Het is goed zo.
Pipi
Geplaatst: 22-11-10 10:22
Ik lees net pas je verhaal en wil je dan ook heel veel sterkte wensen vandaag.
Lees mijn onderschrift maar eens,het heeft mij al verschillende keren gesterkt in mijn onmacht.
Aukelizzy
Geplaatst: 22-11-10 10:23
Echt heel veel sterkte vandaag.. Ik heb veel respect voor je dat je de moeilijkste beslissing durft te maken uit liefde voor je paard.. Echt heel dapper.. Heerlijk dat je nog zo'n laatste weekend met haar gehad hebt... Natuurlijk val je straks in een enorm gat. Verstandelijk weet je dat het goed is en ik hoop dat je over een tijdje met een glimlach aan alle mooie momenten met haar terug kunt denken. Ze heeft een topbaasje gehad die haar alle kansen gegeven heeft op herstel maar ook voelde wanneer het genoeg was...
Hoi , wat hebben jij en je paard een pech zeg . Ik zou haar naar de eeuwige groene weide laten gaan . sterke met je besluit .
quartel
Geplaatst door de TopicStarter: 22-11-10 17:15
Zo rustig, ze was het er zo mee eens, geen protest, geen strijd, helemaal niets. Onherkenbaar rustig heel de dag al. Ik heb verteld wat we gingen doen en ook waarom.......ze wist het...... Ik weet niet of er hierna nog iets is maar voor mij is het beter te denken dat ze nu vrij is. Geen eenzame opsluiting, geen pijn, geen frustraties meer maar rust....... Zich niet meer moeten bewijzen, geen grasmasker meer geen zere voetjes.
De uitslag van het bloedonderzoek was binnen, die hoorde ik later.......... Hieruit bleek dat ze sloom was geweest van de pijn, met het bloed was niets mis.....
Ik heb afspraken met haar gemaakt....heel stom maar steeds als ik dat deed leek ze me te begrijpen, alsof ze het een goed idee vond...Ik heb nog veel voetjes gekregen en Ze liet haar koppie in mijn armen zakken.....zo vertrouwd..... Ik zag dat ze naar me keek en hoe ze vertrok......haar laatste adem in mijn hand...
Dag stoere Belle......geniet van je rust.
Debbie
Geplaatst: 22-11-10 17:18
Pff.. wat een enorm dappere beslissing heb je gemaakt. Erg moeilijk.
Heel erg veel sterkte met het verwerken van je verlies. Het was echt een prachtig paard als ik die foto's zo zie!
hrokur
Geplaatst: 22-11-10 17:27
Heel dapper van je om deze keuze te hebben gemaakt in het belang van jullie allebei. Heel veel sterkte de komende tijd.
Laatst bijgewerkt door hrokur op 22-11-10 17:27, in het totaal 1 keer bewerkt
Geeske_
Geplaatst: 22-11-10 17:27
heel veel sterkte!..
Sleeper
Geplaatst: 22-11-10 17:32
Sterkte, zoals je het vertelt was ze het er inderdaad mee eens. Hopelijk geeft het jou, naast het verdriet wat je hebt, ook een beetje rust.
Wat fijn dat je op een rustige manier afscheid van haar hebt kunnen nemen...... Alle sterkte van de wereld gewenst, ik heb respect voor je dat je voor je paard hebt gekozen, dapper
Wat fijn dat het afscheid zo rustig ging. Heel veel sterkte en nogmaal respect voor de beslissing die je gemaakt hebt. Ze is je heel erg dankbaar, dat weet ik zeker.
MontyRulezz
Geplaatst: 22-11-10 19:42
Wat fijn dat je op een zo mooie manier afscheid van haar hebt kunnen nemen. Je was er voor haar tot de laatste adem, meer kon je niet meer voor haar doen. Respect meid!! Heel veel sterkte de komende tijd! Denk aan alle mooie dingen die jullie samen hebben meegemaakt, die blijven voor altijd bij jou!
zodiacje
Geplaatst: 22-11-10 20:52
Meis wat ben je sterk geweest voor je lieve paard. Heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies...
Wat een dapper besluit heb jij genomen zeg! En wat fijn dat ze je heeft laten zien en voelen dat het goed was..... Heel veel sterkte met het gemis van deze4 mooie dame....
Kanzi
Geplaatst: 22-11-10 20:58
Jeetje Alison, dat is nogal wat. Ik ben blij voor je dat ze het laatste half jaar op zo'n fijn plekje stond waar ze weer lekker zichzelf kon zijn. Heel veel sterkte joh.
Linda8309
Geplaatst: 22-11-10 20:59
Respect voor jou zeg!! Ik wil je heel veel sterkte wensen. Belle heeft nu rust en geen pijn meer en daar is ze je vast en zeker heel dankbaar voor!
flettie
Geplaatst: 22-11-10 21:04
Respect en veel sterkte toegewenst de komende tijd Je hebt een heel dappere beslissing genomen en zo te lezen heeft je paard het je wel in dank afgenomen.
Wat is ze mooi gegaan. En nu heb jij ook rust ermee want je weet dat ze geen pijn meer heeft.
Heel veel sterkte in deze verdrietige periode.
Respect voor je beslissing.
kikia
Geplaatst: 22-11-10 21:47
Ik heb respect voor jouw hoe sterk je bent . Jij bent moedig geweest om voor Belle te kiezen en niet voor jezelf. Belle mag ook dankbaar zijn dat ze jouw als vriendin heeft gehad. Het zal de komende tijd niet makelijk zijn, maar ik weet zeker dat ook jij je hier doorheen worstelt. En vergeet niet.............de herinnering blijft.........................
Het is klaar zo, het is goed zo..... Maar voor jou begint de moeilijkste tijd nog
Ze kan nu lekker samen met Poon de boel op stelten zetten
Agnes75
Geplaatst: 22-11-10 21:59
Heb al die tijd meegelezen... wat ben jij dapper, zo knap dat je je verantwoordelijkheid naar Belle hebt genomen en haar naar de andere zijde hebt laten gaan...hoe moeilijk je het zelf ook vond, je hebt aan haar gedacht en voor haar de beslissing genomen. Ze heeft je laten weten dat het goed is zo, dat is toch prachtig? En wat een mooie foto's meid, ga ze goed bewaren en hang er eentje thuis op, dan is ze toch nog een beetje bij je en kun je altijd tegen haar praten als je het moeilijk hebt. Sterkte en geniet van alle mooie herinneringen, die slepen je er uiteindelijk doorheen..
onley
Geplaatst: 22-11-10 22:39
ik kan niet meer zeggen dan dat ik diep respect heb voor je Ik wens je dan ook erg veel sterkte toe de komende tijd met het verwerken van je verdriet, En hopelijk kun je na dit weekend alles een plaatsje geven in je hart met een gouden rand eromheen.