Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
__Nathalie__ schreef:ts ben je er al uit wat je aanpak gaat worden?

wel erg lastig, zo'n beetje iedereen adviseert weer wat anders. Maar dat is ook niet raar; er leiden meerdere wegen naar Rome
want die heb ik nog nooit fijn gereden haha..
Alabaster schreef:Nou nee hoor maar blijkbaar wordt er niet gelezen. Ik heb al meerdere keren aangegeven dat een osteo, chiro ,fysio en noem het maar op een hele mooie aanvulling is voor dit probleem, maar als je je rijden niet aanpast het probleem blijft terug komen. Het is nou eenmaal het makkelijkst om iemand te laten komen die het probleem van je paard even oplost maar het inzien dat de ruiter zelf de problemen veroorzaakt dat wil liever niemand horen.
Ik zeg ook nergens tjup dat je 0,0 weet of een penny bent
Alabaster schreef:Nou nee hoor maar blijkbaar wordt er niet gelezen. Ik heb al meerdere keren aangegeven dat een osteo, chiro ,fysio en noem het maar op een hele mooie aanvulling is voor dit probleem, maar als je je rijden niet aanpast het probleem blijft terug komen. Het is nou eenmaal het makkelijkst om iemand te laten komen die het probleem van je paard even oplost maar het inzien dat de ruiter zelf de problemen veroorzaakt dat wil liever niemand horen.
Ik zeg ook nergens tjup dat je 0,0 weet of een penny bent

heb ook al aangegeven toch dat ik er nog een keer iemand bij laat komen nu? Alleen dan een chiropractor ipv een ostheo 

deniece schreef:Bedankt !heb ook al aangegeven toch dat ik er nog een keer iemand bij laat komen nu? Alleen dan een chiropractor ipv een ostheo
Hij heeft verder trouwens geen blessures ofzo..
Zitah schreef:deniece schreef:Bedankt !heb ook al aangegeven toch dat ik er nog een keer iemand bij laat komen nu? Alleen dan een chiropractor ipv een ostheo
Hij heeft verder trouwens geen blessures ofzo..
Die blessure zie jij niet hoor. Die zit in je paard! Een scheefstaand paard is een blessure, veroorzaakt door ? (kan van alles zijn).
heel erg bedankt voor alle tips, heb er echt wat aan gehad